SDG 4:
QUALITY EDUCATION

Ensure inclusive and equitable quality education and promote lifelong learning opportunities for all

University Impact Ranking for SDG 4
U of Haifa 0/100 

25% of Universities =
50% of Universities = 
75% of Universities =
U of Haifa =
Top ranked University =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

SDG4 Highlights

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation

Search & Filter

  • Reset All

כלים פדגוגיים לקידום מוכנות לקריאה

By: שלי שאול
Published in: 308.4320
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: קורס זה ילווה את שני הקורסים התיאורטיים, במסגרת הקורס הסטודנטים ילמדוכיצד להשתמש בכלים הפדגוגיים אשר בוחנים את מוכנות הל (more…)

אורתוגרפיה קריאה התפתחות הקריאה ולקויות

By: דוד שר
Published in: 308.4311
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: הקורס נותן סקירה של הנושאים המרכזיים במדע הקריאה כולל; תכונות הכלליות שלהשפה הכתובה, הבדלים בין אורתוגרפיות, תהליכי זיהו (more…)

הערכה והתערבות בקשיים בחשבון

By: אורלי רובינשטיין
Published in: 308.4192
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: יכולת חשבונית היא בעלת חשיבות רבה ביותר להצלחה בחיים ופגם ביכולת זומהווה מפגע משמעותי מאוד. רכישה של מושג המספר והיכולת (more…)

התפתחות תקינה בחשבון ולקויות בחשבון

By: אורלי רובינשטיין
Published in: 308.4323
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: הקורס יעסוק בהיבטים של קוגניציה מספרית הנובעת מהתפתחות טיפוסית (קוגניציה”נורמלית”), בהבטים התפתחותיים של קוגניציה נומרית (more…)

בלשנות עברית התפתחות השפה התקינה והלקויה

By: ענת פריאור אונגר
Published in: 308.4315
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: הקורס נועד להקנות לתלמידים ידע בסיסי בבלשנות המודרנית, וללמד את מושגיהיסוד שלה ושל ענפיה העיקריים. במהלך הקורס נעמוד על (more…)

כתיבה והבעה בכתב: התפתחות תקינה ולקויה

By: ענת פריאור אונגר
Published in: 308.4330
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: הקורס יעסוק בהתפתחות הכתיבה מאספקטים שונים: התהליכים המוטוריים, הלשונייםוהקוגניטיביים העומדים בבסיס היכולת להפיק שפה כתו (more…)

פיתוח חשיבה סטטיסטית בקהילות למידה

By: קרן ויקטוריה ארידור ברגר
Published in: 317.4048
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: קורס זה מאפשר ללומדות וללומדים לבחון סוגיות של למידה כיצירה שיתופית של ידע בקהיהסוג הראשון – שאלות על חשיבה סטטיסטית, למ (more…)

העולמות המופלאים של מידול סטטיסטי

By: דני בן-צבי
Published in: 317.4086
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description:

מחקר חינוכי: המשגה ופיתוח

By: דני בן-צבי
Published in: 317.5600
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: הקורס מיועד לתלמידות ולתלמידי מחקר (דוקטורנטים) הנמצאים בשלב א’ (שלבכתיבת הצעת המחקר). הקורס עוסק בסוגיות ובנושאים מרכזי (more…)

חינוך מתמטי: קורס אינטגרטיבי

By: לורי הדסה רובל
Published in: 317.4001
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: לימודים לתואר שני בכלל, ובחוג לחינוך מתמטי בפרט, דורשים רמה גבוהה של קריאה וכתי (more…)

היבטים חברתיים-תרבותיים של למידה והוראה

By: לורי הדסה רובל
Published in: 317.2515
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: בקורס נעסוק בהיבטים חברתיים-תרבותיים בהוראת המתמטיקה ובלמידתה.במחצית הראשונה, נתמקד בחלק החברתי: הגדרות שונות של למידה, (more…)

מגדר חברה ושיוויון בחינוך מתמטי

By: לורי הדסה רובל
Published in: 317.4085
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description:

תיאוריה ומעשה בהוראת מתמטיקה א’

By: חיים אלגרבלי
Published in: 317.3500
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: הקורס עוסק בשלושה תחומי הידע הבונים את הידע המתמטי הדרוש למורה למתמטיקהבבית הספר העל יסודי: ידע מתמטי, ידע פדגוגי וידע ק (more…)

תיאוריה ומעשה בהוראת מתמטיקה ב

By: מיכל איילון רחימי
Published in: 317.3501
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: הקורס מתמקד ברעיונות מרכזיים באלגברה ובאנליזה בכיתות העל-יסודי, ובלמידה ובהוראה (more…)

ארגומנטציה והוראת מתמטיקה

By: מיכל איילון רחימי
Published in: 317.4058
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: הקורס עוסק בפעילות טיעונית (ארגומנטציה) – פעילות מרכזית בעשייה המתמטית ובלמידת (more…)

ניתוח סיטואציות כיתתיות

By: מיכל איילון רחימי
Published in: 317.3511
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: בקורס נעסוק בזיהוי, בתיאור ובניתוח אירועים מכיתת המתמטיקה (כתובים, מוסרטים ומומ (more…)

שיטות מחקר כמותיות וסטטיסטיקה

By: טלי רוה
Published in: 317.4072
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: תחום המחקר בחינוך מתמטי עשיר בידע. ידע סטטיסטי הינו כלי הכרחי על מנת להבין לעומ (more…)

הבסיס המוחי של מתמטיקה

By: טלי רוה
Published in: 317.4060
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: מחקר לגבי יכולות מתמטיות והבסיס המוחי למתמטיקה חשוב מאוד כדי להבין איך המוח לומ (more…)

יישומי מחשב למחקר כמותני

By: טלי רוה
Published in: 317.4076
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: מחקר כמותני מאפשר לנו לקחת שאלות מורכבות, לפרק אותן לשאלות פשוטות ולבדוק אותן ב (more…)

הערכה ממוחשבת במתמטיקה

By: שי אולשר
Published in: 317.4062
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: 1.הערכה ממוחשבת במתמטיקה,תיאור הקורס: במוקד הסמינריון מחקר העוסק בהערכה ממוחשבת במתמטיקה. שימוש בטכנולואופן חישוב הציון (more…)