שירות למתקני מים “שטראוס” תמי 4
מאת: אגף התפעול
פורסם ב:
תיאור: אחריות הטיפול במתקני תמי 4 של חברת “שטראוס” עברה לאגף התפעול, אשר מרכז את נושא השירות לברי המים של שטראוס מול החברה .השירות כולל :
החלפת סנן (פילטר) – כל 6 חודשים. החלפת נורת UV – אחת לשנה. לפתרון תקלות והזמנת טכנאי יש ליצור קשר עם מוקד VIP של החברה: בטלפון 03-5387667 או במייל vip@strauss-water.com
במידה ולא קיבלתם מענה לפנייתכם יש ליצור קשר במייל עם אחד מהגורמים הבאים: מרכזת האגף, כרמית פרץ cperetz@univ.haifa.ac.il או בטלפון 53267
מנהל היח’ לאחזקה משקית, חיים הלוי hhalevi@univ.haifa.ac.il או בטלפון 53253
SDGs : SDG 06 | יחידות: מנהל | מועד: 2023 | קישור