SDG Circle, Wheel

ALL SUSTAINABILITY DEVELOPMENT GOALS AT THE UNIVERSITY OF HAIFA

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • Reset All

    Reset All

שיטות מחקר כמותיות וסטטיסטיקה

By: טלי רוה
Published in: 317.4072
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: תחום המחקר בחינוך מתמטי עשיר בידע. ידע סטטיסטי הינו כלי הכרחי על מנת להבין לעומ (more…)

הנחיית מורים למתמטיקה תיאוריה ופרקטיקה

By: מיכל איילון רחימי
Published in: 317.4083
SDGs : SDG 17  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: הקורס עוסק בידע, תפיסות ופרקטיקות של מורי מורים למתמטיקה. בקורס נדון בתהליכי למ (more…)

ניתוח סיטואציות כיתתיות

By: מיכל איילון רחימי
Published in: 317.3511
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: בקורס נעסוק בזיהוי, בתיאור ובניתוח אירועים מכיתת המתמטיקה (כתובים, מוסרטים ומומ (more…)

ארגומנטציה והוראת מתמטיקה

By: מיכל איילון רחימי
Published in: 317.4058
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: הקורס עוסק בפעילות טיעונית (ארגומנטציה) – פעילות מרכזית בעשייה המתמטית ובלמידת (more…)

תיאוריה ומעשה בהוראת מתמטיקה ב

By: מיכל איילון רחימי
Published in: 317.3501
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: הקורס מתמקד ברעיונות מרכזיים באלגברה ובאנליזה בכיתות העל-יסודי, ובלמידה ובהוראה (more…)

פרקטיקום בהפרעות רגשיות ב

By: הללי יבנאי
Published in: 319.4517
SDGs : SDG 17  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: התנסות בקשר טיפולי המלווה בהדרכה קבוצתית ובפגישות אישיות.מהווה קורס המשך ל-319.4515.דרישות הקורס: התרשמות מהשתתפות בקבו (more…)

פרקטיקום בהפרעות רגשיות א

By: הללי יבנאי
Published in: 319.4515
SDGs : SDG 17  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: התנסות בקשר טיפולי המלווה בהדרכה קבוצתית ובפגישות אישיות.דרישות הקורס: התרשמות מהשתתפות בקבוצה ובפגישות האישיות:80%,עבו (more…)

הפרעות רגשיות-תיאוריה ומעש-התנסות בכתה

By: חגית חיה ברלינסקי
Published in: 319.2415
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: הקורס יעסוק בתיאוריות וניתוח מקרים של ילדים ונוער בעלי הפרעות התנהגותובעיות רגשיות. במהלך הקורס נלמד על האוכלוסייה, דרכי (more…)

הפרעות רגשיות-תיאוריה ותצפית

By: חגית חיה ברלינסקי
Published in: 319.2414
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: הקורס יעסוק בתיאוריות וניתוח מקרים של ילדים ונוער בעלי הפרעות התנהגותובעיות רגשיות. במהלך הקורס נלמד על האוכלוסייה, דרכי (more…)

מפגשים עם חוקרים בחינוך מיוחד-חשיפה למחק

By: שרית פליציה אנאיס שפירו
Published in: 319.1009
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: הקורס יעניק חשיפה למחקר עדכני באוכלוסיות מיוחדות הנעשה בחוג לחינוך מיוחד. נכיר (more…)

נגישות וטכנולוגיות לאוכלוסיות מיוחדות

By: שרית פליציה אנאיס שפירו
Published in: 319.4669
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: הקורס ישלב היכרות עם הצרכים של אוכלוסיות מיוחדות וטכנולוגיות שמסייעותלאוכלוסיות אלו. נלמד להכיר את המחקר החדשני בתחום וכ (more…)

ממשק אדם מחשב בחינוך המיוחד

By: שרית פליציה אנאיס שפירו
Published in: 319.2300
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: הפוטנציאל של טכנולוגיות חדשות בחינוך מיוחד עצום, אבל טכנולוגיה חדשה לאמועילה אם אינה מותאמת למשתמשים בה. איך אפשר לפתח מ (more…)

איפיון ועיצוב חווית המשתמש

By: שרית פליציה אנאיס שפירו
Published in: 319.4665
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: בקורס נלמד נושאים הקשורים לאיפיון חווית משתמש במוצרים דיגטליים, מחקרוניתוח משתמשים, עיצוב החווית שימוש במוצר, והערכה של (more…)

אימונים בהוראה-תכנית לל-חלק ב

By: אורלי ארז
Published in: 319.1416
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר (more…)

אימונים בהוראה – ב

By: אורלי ארז
Published in: 319.1408
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר (more…)

אימונים בהוראה-תכנית לל

By: אורלי ארז
Published in: 319.1415
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר (more…)

אימונים בהוראה תחום ב

By: אורלי ארז
Published in: 319.1414
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר (more…)

אימונים בהוראה תחום א

By: אורלי ארז
Published in: 319.1412
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר (more…)

אימונים בהוראה – א

By: אורלי ארז
Published in: 319.1407
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר (more…)

התערבויות טיפוליות בילדים בעלי הפרעות רג

By: ענבל קיונסון בר-און
Published in: 319.4800
SDGs : SDG 04  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: