SDG 3:
GOOD HEALTH AND WELL BEING

Ensure healthy lives and promote well-being for all at all ages

University Impact Ranking for SDG 3
U of Haifa 0/100 

25% of Universities =
50% of Universities = 
75% of Universities =
U of Haifa =
Top ranked University =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

SDG3 Highlights

Activity Filter

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation

Search & Filter

  • Reset All

סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה של הקריאה

By: דוד שר
Published in: 308.4155
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: סמינר מחקר זה מתמקד בעיקר בעבודות יחידניות בהן הסטודנטים נדרשים להערכהיסודית, מגובשת וביקורתית של הידע הקיים בסוגייה שבח (more…)

אספקטים רגשיים של טיפול חינוכי

By: תמר קציר
Published in: 308.4349
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: התפקיד של רגשות בלמידה נחקר רבות בשנים הקורס יתמקד בסקירה תיאורטיתוקלינית של רגשות שונים הקשורים ללמידה ובדרכים לקדם רגש (more…)

אספקטים רגשיים של טיפול חינוכי לפסיכולוג

By: תמר קציר
Published in: 308.4366
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: קריאה מודרכת במאמרי יסוד ותרגול בניית מערכים פסיכו פדגוגים (more…)

תהליכים התפתחותים תקינים ולקוים גן ובי”ס

By: תמר קציר
Published in: 308.4367
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: סמינר מחקר בו נחשף למחקרים עדכנים בתחום האקדמי והרגשי המתמקדים במחקריאורך (more…)

הפרעות רגשיות-תיאוריה ומעש-התנסות בכתה

By: חגית חיה ברלינסקי
Published in: 319.2415
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: הקורס יעסוק בתיאוריות וניתוח מקרים של ילדים ונוער בעלי הפרעות התנהגותובעיות רגשיות. במהלך הקורס נלמד על האוכלוסייה, דרכי (more…)

הפרעות רגשיות-תיאוריה ותצפית

By: חגית חיה ברלינסקי
Published in: 319.2414
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: הקורס יעסוק בתיאוריות וניתוח מקרים של ילדים ונוער בעלי הפרעות התנהגותובעיות רגשיות. במהלך הקורס נלמד על האוכלוסייה, דרכי (more…)

תפיסה חושית וקוגניציה באוכלוסיות מיוח-א’

By: עמית ישר
Published in: 319.2850
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description:

קשב למידה ותנועות עיניים באוכלוסיות רגיל

By: עמית ישר
Published in: 319.4580
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: מטרת הקורס להעניק ידע בסיסי ואינטגרטיבי בתחום מחוננות. הנושאים שיכללובקורס הם: יכולת כללית ויכולת ספציפית, מחוננות, מחונ (more…)

תפיסה חושית וקוגניציה באוכלוסיות מיוח-ב’

By: עמית ישר
Published in: 319.2855
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description:

קשב למידה ותנועות עיניים -חלק ב

By: עמית ישר
Published in: 319.4581
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description:

הפרעות רגשיות ובעיות התנהגות בבית הספר

By: נגה כהן
Published in: 319.2500
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: בקורס זה הסטודנטים יכירו את המאפיינים וההפרעות השונות של תלמידים עםהפרעות התנהגותיות-רגשיות וידונו בסוגיות שונות העולות (more…)

בעיות נפשיות ורגשיות בילדות

By: ג’וי בנטוב
Published in: 319.4530
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: בקורס נלמד לזהות ולאפיין בעיות נפשיות ורגשיות שכיחות שיכולות להופיעבגילאי הילדות. נדון בתיאוריות המסבירות את התפתחותן של (more…)

התנהגויות אלימות ומסכנות עצמי

By: ג’וי בנטוב
Published in: 319.3200
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description:

קשיים נפשיים אצל ילדים בראיה פסיכו-דינאמ

By: ג’וי בנטוב
Published in: 319.4400
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description:

טיפול קוגנטיבי-התנהגותי, CBT

By: אפרת אלרן
Published in: 319.4522
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: הקורס מציג את הרקע והמודל התיאורטי ממנו עלה והתפתח הטיפול הקוגניטיביהתנהגותי. הפן היישומי של מודל זה מודגש באמצעות הצגה (more…)

ילדים עם צרכים מיוחדים הגדרה ואבחון

By: יפית גבאי
Published in: 319.2155
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: הקורס יסקור שיטות ופרקטיקות שונות הנהוגות באבחון והגדרה של ילדים עםצרכים מיוחדים. ראשית נכיר את אוכלוסיות החינוך המיוחד (more…)

לקויות שמיעה-תיאוריה ותצפית

By: אורלי ארז
Published in: 319.2412
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: מטרת הקורס הנה הכרת גישות התקשורת השונות עם לקויי שמיעה והבנת ההשלכה שלגישות אלו על שיטות הוראה ותכניות לימודים מותאמות. (more…)

לקויות שמיעה-תיאוריה ומעש-התנסות בכתה

By: אורלי ארז
Published in: 319.2413
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: מטרת הקורס הנה הכרת גישות התקשורת השונות עם לקויי שמיעה והבנת ההשלכה שלגישות אלו על שיטות הוראה ותכניות לימודים מותאמות. (more…)

אוטיזם ולקויות התפתחותיות-תאוריה ומעשה

By: אדוה זילברשטיין-חכם
Published in: 319.2409
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 Second Semester |  Link
Description: הקורס מתמקד בתכנים המשלבים בין התיאוריה והמעשה. הכרת אוכלוסיית התלמידיםעם הפיגור השכלי וצרכיה הייחודיים. בקורס יינתנו כ (more…)

אוטיזם ומוגבלות שכלית התפתחותית

By: בת שבע חדד- מנצור
Published in: 319.2503
SDGs : SDG 03  |  Units: Education  | Time: 2021/2022 First Semester |  Link
Description: הקורס יעסוק בהגדרות ומאפיינים של אוטיזם. נלמד לערוך אבחנה מבדלת ונעסוקבאספקטים סנסומוטוריים, קוגניטיביים, חברתיים תקשורת (more…)