
University Impact Ranking for SDG 3
U of Haifa 0/100 
25% of Universities =
50% of Universities =
75% of Universities =
U of Haifa =
Top ranked University =
38.2
54.2
67.9
83.7
94
Ensure healthy lives and promote well-being for all at all ages
25% of Universities =
50% of Universities =
75% of Universities =
U of Haifa =
Top ranked University =
38.2
54.2
67.9
83.7
94
By: יפתח רון
Published in: 300.4231
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: קורס זה מציג את יסודות הפסיכודרמה הקלאסית על-פי גישתו של י. ל. מורנו.בקורס ייחשפו הסטודנטים למושגי יסוד של הפסיכודרמה ול (more…)
By: יהודית דיתה פדרמן
Published in: 300.4203
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: הכרות ראשונית עם התחום הטיפולי המשלב גוף/תנועה ורגש. הקורס יציג רקעהיסטורי ותיאורטי של התרפיה בתנועה , גישות וזרמים טיפ (more…)
By: יפעת כרמל
Published in: 300.4313
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description:
By: כוכבית אלפנט
Published in: 300.4176
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: מטרת הקורס להעמיק את המיומנויות המוסיקליות של הסטודנט ולהרחיבן, וכןלהכיר ולפתח זהות מוסיקלית תוך שימוש בכלי הנגינה האיש (more…)
By: טל-חן רבינוביץ
Published in: 300.4616
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: קורס זה יעסוק בשלבים השונים של ההתפתחות הרגשית, החברתית, הקוגניטיביתוהמוטורית ובהקבלה, בהקשרים אלו בהתפתחות האמנותית. הק (more…)
By: דנה מלכי-סיגל
Published in: 300.4662
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: סדנת התנסות ולמידה חוווייתית לשימוש בתיפוף וקול ככלי טיפולי בטב”ם. נלמדעל מרכיבי הקול, נחקור את המנעד הקולי על משמעויות (more…)
By: דפנה רגב
Published in: 300.4611
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: מטרתו של הקורס היא היכרות עם תחום הטיפול באמצעות אמנות עם ילדיםומתבגרים. הקורס יעסוק בהתאמת הטיפול לאוכלוסייה זו תוך מתן (more…)
By: טל-חן רבינוביץ
Published in: 300.4614
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: הקורס ״היבטים מדעיים ומחקריים בטיפול במוסיקה״ יעסוק בעולם המדע והמחקר שלטיפול במוסיקה. הקורס יסקור את הזרמים והגישות השו (more…)
By: דוד בנטואיץ
Published in: 300.4641
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: קורס יעוסק בהרחבת היטוי היצירתי אמנותי כחלק מתהליך הפסיכודרמתי. התנסותבעבודה דרך מדיומים שונים באמנויות וכיצד ניתן להשתמ (more…)
By: דן יניב
Published in: 300.4213
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: זהו קורס חווייתי שנועד לאפשר לסטודנטים התנסות אישית וקבוצתית עםפסיכודרמה ודרמה-תראפיה. בעוד שהדרמה תראפיה מבוססת בעיקרה (more…)
By: ברכה אזולאי
Published in: 300.4659
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: הקורס יפגיש את הסטודנט עם השלבים בטיפול פרטני, החל מבניית קשר ועדלסיומו. יושם דגש על מטרות טיפוליות, התמודדות עם העברה ו (more…)
By: אפרת רוגינסקי
Published in: 300.4174
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: לאחר שבקורס מושגי יסוד הסטודנטים למדו על טיפול במוסיקה עם ילדים, קורס זהיעסוק בטיפול במוסיקה מגיל ההתבגרות ועד לזקנה. הק (more…)
By: אילנה אליקים
Published in: 300.4671
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: קורס זה יאפשר לסטודנט להתנסות בהנחיית עמיתיו לקבוצה. במהלך ההתנסותיתמודד כל סטודנט עם הנחייה בשלבים התפתחותיים שונים של (more…)
By: אפרת רוגינסקי
Published in: 300.4164
SDGs : SDG 03 | Units: Social Welfare & Health Sciences | Time: 2021/2022 First Semester | Link
Description: קורס שנתי זה יהיה בעל אופי תיאורטי ומעשי כאחד. יוצגו הגדרות ומונחי יסודבתחום הטיפול במוזיקה, המתייחסים לשימוש במוזיקה בט (more…)