יעד 12:
צריכה וייצור אחראיים

להבטיח דפוסי צריכה וייצור ברי קיימא

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U of Haifa 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה בדירוג העליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

פעילויות נבחרות

Research
מחקר
Learning
לימודים וסטודנטים
Public Engagements
פעילות ציבורית
Operation
תפעול

חיפוש וסינון

  • לאפס הכל

טיפול התנהגותי-קוגניטיבי CBT

מאת: ליאת הלפמן- יהב
פורסם ב: 308.4342
תיאור: רבה בטיפולים מסוג זה בקרב ילדים ומתבגרים.והכלים של "הסמכות החדשה" של פרופ' חיים עומר לבעיות התנהגות בבית ובבית הספר.בקור המשך…

קורס מלווה פרקטיקום שנה ב' חלק ב'

מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4356
תיאור:
SDGs : SDG 17  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

קורס מלווה פרקטיקום שנה א' חלק ב'

מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4340
תיאור:
SDGs : SDG 17  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

הערכה והתערבות בגיל הרך בשפה הערבית

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4228
תיאור: מטרת הקורס הנוכחי הנה להכיר כלים לאיתור ילדים בסיכון ללקות למידה ולהיחשףלתוכניות התערבות לילדים בסיכון בגיל הרך. במסגרת המשך…

מבוא קליני באבחון

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4324
תיאור: בקורס נעמוד על חשיבות האיבחון תוך שימוש במבחנים שונים (בע"פ ובכתב)מוכרים בתחומי השפה הקשב והריכוז, יכולת תיכנון ופתרון ב המשך…

פסיכודיאגנוסטיקה של הילד והמתבגר – חלק א

מאת: חן ברם אלטחן
פורסם ב: 308.4369
תיאור: הקניית ידע תיאורטי ומעשי בהערכה פסיכולוגית פרטנית של ילדים ונוער כוללהיבטים של עבודה עם הורי הנבדק, והמערכת החינוכית . המשך…

קורס מלווה פרקטיקום שנה ב' חלק א'

מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4354
תיאור:
SDGs : SDG 17  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

קורס מלווה פרקטיקום שנה א -חלק א

מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4339
תיאור: מטרת קורס מלווה פרקטיקום א' הוא הקניית ידע תיאורטי ומעשי על מקומוותפקידו הרב גוני והייחודי של הפסיכולוג החינוכי במרחב הח המשך…

עבודת הפסיכולוג החינוכי במערכת החינוך

מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4338
תיאור: הקורס יעסוק בהיבטים מערכתיים של אבחון והערכה בתוך מערכת חינוכית, היכרותעם שותפיו של הפסיכולוג החינוכי בבית הספר ובגן היל המשך…

אבחון מתקדם: היבטים דיאגנוסטיים

מאת: ורד מרקוביץ
פורסם ב: 308.4326
תיאור: הקורס מיועד להקניית ידע מעמיק בתחום אבחון לקויות הלמידה תוך התמחותספציפית באבחון התפקוד האקדמי של לומדים עם לקות למידה ב המשך…

הפרעות קשב וריכוז- מתקדמים

מאת: ליאת גולדפרב
פורסם ב: 308.4325
תיאור: הפרעת קשב בראיה התפתחותית: אופן ההתבטאות השונה של ההפרעה לאורך תקופות שונות: גי המשך…

פרויקט גמר קריאה ואוריינות – חלק א'

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4368
תיאור: הקורס יתמקד בעריכת מחקר, ויכלול קריאת ספרות מדעית רלוונטית ועדכנית, בניית הכלי המשך…

תהליכים גבוהים בהבנת הנקרא בערבית

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4234
תיאור: הקורס יעסוק בהכרת העקרונות התיאורטיים והיישומיים המנחים את הליך הטיפולבהבנת הנקרא ובהבעה בכתב בתלמידים לקויי למידה, ברמה המשך…

הערכה והתערבות בשפה הערבית מילדות לבגרות

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4233
תיאור: הקורס הינו קורס פרקטיקום שנה ב' המשך…

בלשנות ערבית התפתחות השפה התקינה והלקויה

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4229
תיאור: הקורס נועד להציג את עקרונותיה היסודיים של תורת הבלשנות כמדע, וללמד אתמושגי היסוד שלה ושל ענפיה העיקריים. הקורס יאפשר לסט המשך…

אבחון לל בשפה הערבית:היבטים דיאגנוסטיים

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4209
תיאור: הקורס מיועד להקניית ידע מעמיק בתחום אבחון לקויות הלמידה תוך התמחותספציפית באבחון התפקוד האקדמי של לומדים עם לקות למידה ב המשך…

טיפול מערכתי וקבוצתי לקידום ילדים מתקשים

מאת: אורלי ליפקה
פורסם ב: 308.4321
תיאור: פרקטיקום טיפולי לקויות למידה המשך…

תיאוריה והערכה ברכישת הקריאה

מאת: אורלי ליפקה
פורסם ב: 308.4316
תיאור: הקורס מציג עקרונות להתערבות בתחום רכישת הקריאה לטיפול בלומדים בגיל הרך. המשך…

היבטים פדגוגיים מערכתיים בטיפול

מאת: אורלי ליפקה
פורסם ב: 308.4312
תיאור: הקורס עוסק בהיבטים פדגוגיים מערכתיים בטיפול במסגרת הבית ספרית. דגש מיוחד יינתן המשך…

נוירוביולוגיה של הקוגניציה

מאת: ליאת גולדפרב
פורסם ב: 308.4170
תיאור: מטרת הקורס הינה הקניית ידע אודות מבני המוח השונים ותפקודיהם בתהליכיקוגניציה שונים. בקורס נלמד להכיר כיצד פועלות מערכות מ המשך…