אבחון לל בשפה הערבית:היבטים דיאגנוסטיים

אבחון לל בשפה הערבית:היבטים דיאגנוסטיים

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4209
תיאור: הקורס מיועד להקניית ידע מעמיק בתחום אבחון לקויות הלמידה תוך התמחותספציפית באבחון התפקוד האקדמי של לומדים עם לקות למידה בשפה הערבית. במסגרתהקורס ילמדו הסטודנטים אפיונים של לקויות למידה בטווח הגילאים ילדות –בוגרים. כמו כן, הקורס מיועד לפתח ה
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור