Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כל מטרות פתוח הקיימות באוניברסיטת חיפה

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 1
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.4
47.7
59.5
62.6
92

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 2
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

31
46.6
59.8
67.8
90.6

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 3
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 4
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 5
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.8
45.5
57.7
75.9
80.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 6
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

32.4
45.9
59.5

92.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 7
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38
51.6
61.6

85.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 8
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

41.2
54.3
64.8
75.7
83.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 9
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.4
48.2
70.8

100

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 10
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.7
49.2
62.1
73.3
92.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 11
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.1
50.5
66.2
85.8
93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 13
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.1
44
58
43.2
92.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 14
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.1
48.3
63.3
83
96.2

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 15
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

34.1
48.4
65.4
82.5
97.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 16
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

39.7
54.6
68.5
84.6
94.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 17
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
53
70.3
83.3
98.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • לאפס הכל

טיפול התנהגותי-קוגניטיבי CBT

מאת: ליאת הלפמן- יהב
פורסם ב: 308.4342
תיאור: רבה בטיפולים מסוג זה בקרב ילדים ומתבגרים.והכלים של "הסמכות החדשה" של פרופ' חיים עומר לבעיות התנהגות בבית ובבית הספר.בקור המשך…

קורס מלווה פרקטיקום שנה ב' חלק ב'

מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4356
תיאור:
SDGs : SDG 17  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

קורס מלווה פרקטיקום שנה א' חלק ב'

מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4340
תיאור:
SDGs : SDG 17  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

הערכה והתערבות בגיל הרך בשפה הערבית

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4228
תיאור: מטרת הקורס הנוכחי הנה להכיר כלים לאיתור ילדים בסיכון ללקות למידה ולהיחשףלתוכניות התערבות לילדים בסיכון בגיל הרך. במסגרת המשך…

מבוא קליני באבחון

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4324
תיאור: בקורס נעמוד על חשיבות האיבחון תוך שימוש במבחנים שונים (בע"פ ובכתב)מוכרים בתחומי השפה הקשב והריכוז, יכולת תיכנון ופתרון ב המשך…

פסיכודיאגנוסטיקה של הילד והמתבגר – חלק א

מאת: חן ברם אלטחן
פורסם ב: 308.4369
תיאור: הקניית ידע תיאורטי ומעשי בהערכה פסיכולוגית פרטנית של ילדים ונוער כוללהיבטים של עבודה עם הורי הנבדק, והמערכת החינוכית . המשך…

קורס מלווה פרקטיקום שנה ב' חלק א'

מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4354
תיאור:
SDGs : SDG 17  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

קורס מלווה פרקטיקום שנה א -חלק א

מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4339
תיאור: מטרת קורס מלווה פרקטיקום א' הוא הקניית ידע תיאורטי ומעשי על מקומוותפקידו הרב גוני והייחודי של הפסיכולוג החינוכי במרחב הח המשך…

עבודת הפסיכולוג החינוכי במערכת החינוך

מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4338
תיאור: הקורס יעסוק בהיבטים מערכתיים של אבחון והערכה בתוך מערכת חינוכית, היכרותעם שותפיו של הפסיכולוג החינוכי בבית הספר ובגן היל המשך…

אבחון מתקדם: היבטים דיאגנוסטיים

מאת: ורד מרקוביץ
פורסם ב: 308.4326
תיאור: הקורס מיועד להקניית ידע מעמיק בתחום אבחון לקויות הלמידה תוך התמחותספציפית באבחון התפקוד האקדמי של לומדים עם לקות למידה ב המשך…

הפרעות קשב וריכוז- מתקדמים

מאת: ליאת גולדפרב
פורסם ב: 308.4325
תיאור: הפרעת קשב בראיה התפתחותית: אופן ההתבטאות השונה של ההפרעה לאורך תקופות שונות: גי המשך…

פרויקט גמר קריאה ואוריינות – חלק א'

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4368
תיאור: הקורס יתמקד בעריכת מחקר, ויכלול קריאת ספרות מדעית רלוונטית ועדכנית, בניית הכלי המשך…

תהליכים גבוהים בהבנת הנקרא בערבית

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4234
תיאור: הקורס יעסוק בהכרת העקרונות התיאורטיים והיישומיים המנחים את הליך הטיפולבהבנת הנקרא ובהבעה בכתב בתלמידים לקויי למידה, ברמה המשך…

הערכה והתערבות בשפה הערבית מילדות לבגרות

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4233
תיאור: הקורס הינו קורס פרקטיקום שנה ב' המשך…

בלשנות ערבית התפתחות השפה התקינה והלקויה

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4229
תיאור: הקורס נועד להציג את עקרונותיה היסודיים של תורת הבלשנות כמדע, וללמד אתמושגי היסוד שלה ושל ענפיה העיקריים. הקורס יאפשר לסט המשך…

אבחון לל בשפה הערבית:היבטים דיאגנוסטיים

מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4209
תיאור: הקורס מיועד להקניית ידע מעמיק בתחום אבחון לקויות הלמידה תוך התמחותספציפית באבחון התפקוד האקדמי של לומדים עם לקות למידה ב המשך…

טיפול מערכתי וקבוצתי לקידום ילדים מתקשים

מאת: אורלי ליפקה
פורסם ב: 308.4321
תיאור: פרקטיקום טיפולי לקויות למידה המשך…

תיאוריה והערכה ברכישת הקריאה

מאת: אורלי ליפקה
פורסם ב: 308.4316
תיאור: הקורס מציג עקרונות להתערבות בתחום רכישת הקריאה לטיפול בלומדים בגיל הרך. המשך…

היבטים פדגוגיים מערכתיים בטיפול

מאת: אורלי ליפקה
פורסם ב: 308.4312
תיאור: הקורס עוסק בהיבטים פדגוגיים מערכתיים בטיפול במסגרת הבית ספרית. דגש מיוחד יינתן המשך…

נוירוביולוגיה של הקוגניציה

מאת: ליאת גולדפרב
פורסם ב: 308.4170
תיאור: מטרת הקורס הינה הקניית ידע אודות מבני המוח השונים ותפקודיהם בתהליכיקוגניציה שונים. בקורס נלמד להכיר כיצד פועלות מערכות מ המשך…