טיפול התנהגותי-קוגניטיבי CBT
מאת: ליאת הלפמן- יהב
פורסם ב: 308.4342
תיאור: רבה בטיפולים מסוג זה בקרב ילדים ומתבגרים.והכלים של "הסמכות החדשה" של פרופ' חיים עומר לבעיות התנהגות בבית ובבית הספר.בקור המשך…
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
35.4
47.7
59.5
62.6
92
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
31
46.6
59.8
67.8
90.6
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
38.2
54.2
67.9
83.7
94
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
36.7
48.9
61.6
79.6
92.3
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
33.8
45.5
57.7
75.9
80.3
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
32.4
45.9
59.5
—
92.7
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
38
51.6
61.6
—
85.8
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
41.2
54.3
64.8
75.7
83.7
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
30.4
48.2
70.8
—
100
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
35.7
49.2
62.1
73.3
92.1
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
36.1
50.5
66.2
85.8
93.4
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
38.1
55.7
69.3
—
93.4
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
30.1
44
58
43.2
92.8
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
33.1
48.3
63.3
83
96.2
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
34.1
48.4
65.4
82.5
97.4
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
39.7
54.6
68.5
84.6
94.1
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =
36.7
53
70.3
83.3
98.8
מאת: ליאת הלפמן- יהב
פורסם ב: 308.4342
תיאור: רבה בטיפולים מסוג זה בקרב ילדים ומתבגרים.והכלים של "הסמכות החדשה" של פרופ' חיים עומר לבעיות התנהגות בבית ובבית הספר.בקור המשך…
מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4356
תיאור:
SDGs : SDG 17 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר שני | קישור
מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4340
תיאור:
SDGs : SDG 17 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר שני | קישור
מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4228
תיאור: מטרת הקורס הנוכחי הנה להכיר כלים לאיתור ילדים בסיכון ללקות למידה ולהיחשףלתוכניות התערבות לילדים בסיכון בגיל הרך. במסגרת המשך…
מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4324
תיאור: בקורס נעמוד על חשיבות האיבחון תוך שימוש במבחנים שונים (בע"פ ובכתב)מוכרים בתחומי השפה הקשב והריכוז, יכולת תיכנון ופתרון ב המשך…
מאת: חן ברם אלטחן
פורסם ב: 308.4369
תיאור: הקניית ידע תיאורטי ומעשי בהערכה פסיכולוגית פרטנית של ילדים ונוער כוללהיבטים של עבודה עם הורי הנבדק, והמערכת החינוכית . המשך…
מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4354
תיאור:
SDGs : SDG 17 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון | קישור
מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4339
תיאור: מטרת קורס מלווה פרקטיקום א' הוא הקניית ידע תיאורטי ומעשי על מקומוותפקידו הרב גוני והייחודי של הפסיכולוג החינוכי במרחב הח המשך…
מאת: דניאלה פלד
פורסם ב: 308.4338
תיאור: הקורס יעסוק בהיבטים מערכתיים של אבחון והערכה בתוך מערכת חינוכית, היכרותעם שותפיו של הפסיכולוג החינוכי בבית הספר ובגן היל המשך…
מאת: ורד מרקוביץ
פורסם ב: 308.4326
תיאור: הקורס מיועד להקניית ידע מעמיק בתחום אבחון לקויות הלמידה תוך התמחותספציפית באבחון התפקוד האקדמי של לומדים עם לקות למידה ב המשך…
מאת: ליאת גולדפרב
פורסם ב: 308.4325
תיאור: הפרעת קשב בראיה התפתחותית: אופן ההתבטאות השונה של ההפרעה לאורך תקופות שונות: גי המשך…
מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4368
תיאור: הקורס יתמקד בעריכת מחקר, ויכלול קריאת ספרות מדעית רלוונטית ועדכנית, בניית הכלי המשך…
מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4234
תיאור: הקורס יעסוק בהכרת העקרונות התיאורטיים והיישומיים המנחים את הליך הטיפולבהבנת הנקרא ובהבעה בכתב בתלמידים לקויי למידה, ברמה המשך…
מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4233
תיאור: הקורס הינו קורס פרקטיקום שנה ב' המשך…
מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4229
תיאור: הקורס נועד להציג את עקרונותיה היסודיים של תורת הבלשנות כמדע, וללמד אתמושגי היסוד שלה ושל ענפיה העיקריים. הקורס יאפשר לסט המשך…
מאת: יסמין שלהוב- עואד
פורסם ב: 308.4209
תיאור: הקורס מיועד להקניית ידע מעמיק בתחום אבחון לקויות הלמידה תוך התמחותספציפית באבחון התפקוד האקדמי של לומדים עם לקות למידה ב המשך…
מאת: אורלי ליפקה
פורסם ב: 308.4321
תיאור: פרקטיקום טיפולי לקויות למידה המשך…
מאת: אורלי ליפקה
פורסם ב: 308.4316
תיאור: הקורס מציג עקרונות להתערבות בתחום רכישת הקריאה לטיפול בלומדים בגיל הרך. המשך…
מאת: אורלי ליפקה
פורסם ב: 308.4312
תיאור: הקורס עוסק בהיבטים פדגוגיים מערכתיים בטיפול במסגרת הבית ספרית. דגש מיוחד יינתן המשך…
מאת: ליאת גולדפרב
פורסם ב: 308.4170
תיאור: מטרת הקורס הינה הקניית ידע אודות מבני המוח השונים ותפקודיהם בתהליכיקוגניציה שונים. בקורס נלמד להכיר כיצד פועלות מערכות מ המשך…
מערך חדשנות וקיימות | ספריית יונס וסוראיה נזריאן
אוניברסיטת חיפה | שדרות אבא חושי 199 | הר הכרמל | חיפה
מיקוד: 31905 | טלפון: 04-8240111 דוא״ל
SDG@univ.haifa.ac.il