יעד 12:
צריכה וייצור אחראיים

להבטיח דפוסי צריכה וייצור ברי קיימא

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U of Haifa 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה בדירוג העליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

פעילויות נבחרות

Research
מחקר
Learning
לימודים וסטודנטים
Public Engagements
פעילות ציבורית
Operation
תפעול

חיפוש וסינון

  • לאפס הכל

אוכלוסייה בסיכון:מפגע אישי וחברתי-קהילתי

מאת: ריבי אפרת
פורסם ב: 318.2032
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

הנחיית קבוצות תהליכים תוך אישיים

מאת: תמר אהרונסון
פורסם ב: 318.4036
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

הנחיית קבוצות: גישה בין אישית

מאת: תמר אהרונסון
פורסם ב: 318.4317
תיאור: הקורס יחקור באופן חוויתי ותאורטי שיטות להתערבות קבוצתית וטיפול קבוצתיבגישה הבין אישית. נכיר ביתר פירוט את השיטה הבין איש המשך…

ביבליותרפיה בקבוצות

מאת: תמר אהרונסון
פורסם ב: 318.4752
תיאור: בקורס נקנה ידע תיאורטי והתנסות חווייתית בביבליותרפיה ואמצעים אחרים ככלילעבודה קבוצתית. נכיר שיטות הנחית קבוצות שונות, די המשך…

התפתחות הילד-גורמים, תהליכים ותוצרים ב'

מאת: יאיר זיו
פורסם ב: 318.7022
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

התפתחות הילד-גורמים, תהליכים, ותוצרים ב'

מאת: יאיר זיו
פורסם ב: 318.1245
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

תצפיות בהקשרים התפתחותיים וחינוכיים

מאת: דינה כהן
פורסם ב: 318.3233
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

פרקטיקום א – חלק ב

מאת: אסנת רובין
פורסם ב: 318.4804
תיאור:
SDGs : SDG 17  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

התפתחות הילד-גורמים, תהליכים ו-חלק א'

מאת: יאיר זיו
פורסם ב: 318.7000
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

התפתחות הילד-גורמים, תהליכים, ותוצרים א'

מאת: יאיר זיו
פורסם ב: 318.1244
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

התפתחות ולמידה בגיל הרך

מאת: יאיר זיו
פורסם ב: 318.4101
תיאור: קורס זה יבחן תהליכים התפתחותיים מוקדמים ואת הגורמים הביולוגיים וסביבתייםהמשפיעים עליהם. מסגרות תיאורטיות, קלאסיות ועדכני המשך…

טכנולוגיות בייעוץ

מאת: אסנת רובין
פורסם ב: 318.4852
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

אינטיליגנציה אנושית

מאת: ענבל שני
פורסם ב: 318.2101
תיאור: קורס זה יעסוק בהתפתחות המושג 'אינטליגנציה', תוך בחינת תופעות הקשורותלהיבטים שונים של האינטליגנציה האנושית – השפעה הורית, המשך…

פרקטיקום א'- חלק ב'

מאת: יפה טטרו-בראון
פורסם ב: 318.4206
תיאור: הקורס כולל יום התנסות שבועי בבית הספר ושיעור שנתי באוניברסיטה. מטרתולשלב בין תיאוריה, מעשה ומחקר ולהתחיל לבצע את האינטגר המשך…

הנפש כמרחב לירי

מאת: דנה אמיר
פורסם ב: 318.4739
תיאור: הקורס יעסוק באינטראקציה בין ממדים שונים של הנפש כמכוננת מרחב לירי. דרךקריאת טקסטים תיאורטיים וספרותיים שונים נעסוק בממד המשך…

מבט אנתרופולוגי על חינוך בגיל הרך

מאת: דבורה גולדן
פורסם ב: 318.4143
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

פורום הגיל הרך

מאת: דבורה גולדן
פורסם ב: 318.4108
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

הנחייה קבוצתית ואישית- עבודה מעשית

מאת: אלון רז
פורסם ב: 318.4029
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

פרקטיקום א – חלק א

מאת: אסנת רובין
פורסם ב: 318.4803
תיאור:
SDGs : SDG 17  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

ויסות אקלים כיתה

מאת: נלי מלג'אק
פורסם ב: 318.2711
תיאור: מטרות הקורס להקנות ללומדים בקורס את הידע והרקע התיאורטיים להתהוותן שלבעיות משמעת.במסגרת הקורס יוקנו כלים להתמודדות עם בע המשך…