יעד 12:
צריכה וייצור אחראיים

להבטיח דפוסי צריכה וייצור ברי קיימא

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U of Haifa 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה בדירוג העליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

פעילויות נבחרות

Research
מחקר
Learning
לימודים וסטודנטים
Public Engagements
פעילות ציבורית
Operation
תפעול

חיפוש וסינון

  • לאפס הכל

מיינדפולנס ומדיטציה כגישה וכלי טיפולי

מאת: אביבה ברקוביץ אוחנה
פורסם ב: 318.4411
תיאור: בקורס זה נלמד מהי מדיטציה, מהו תרגול המיינדפולנס וכיצד תרגולים רוחנייםממסורות המזרח ותרגולים של קשב לחוויה הפנימית ברגע המשך…

ייעוץ פרטני – הבטים יישומיים

מאת: ורד בורס- סלע
פורסם ב: 318.4815
תיאור: הקורס מתמקד בהעמקה בטכניקות מתקדמות של הפגישה הפרטנית הייעוצית. בשיעורנעשה שימוש בטכניקות באופן שעשוי לקדם את השיחה היי המשך…

מוטיבציה וויסות לימודי בחיי היום יום ב'

מאת: אדר בן-אליהו
פורסם ב: 318.7028
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

פסיכולוגיה חיובית: יישומים לחינוך וייעוץ

מאת: פנינית רוסו-נצר
פורסם ב: 318.2025
תיאור: פסיכולוגיה חיובית היא תחום מחקרי העוסק בתפקוד אנושי מיטבי, אשר התפתחבמטרה לאזן את העיסוק המסורתי של הפסיכולוגיה במצבי חו המשך…

טיפול באמנות במצבים של לחץ ומשבר

מאת: אורנה מגידס
פורסם ב: 318.4329
תיאור: להתערבויות באמצעות האמנות ישנו ערך רב ותרומה משמעותית במצבים של לחץומשבר. על רקע התקופה שאנו מצויים בה, שפת האמנות מאפשר המשך…

ייעוץ והנחיה להורים

מאת: תמר סימון
פורסם ב: 318.4003
תיאור: הקורס יעסוק ביצירת קשר וניהול דיאלוג ייעוצי עם הורים, במטרה להבין אתהשאלות והאתגרים העומדים בפניהם ובפיתוח אפשרויות לחשי המשך…

התמודדות ילדים ומתבגרים עם התנסויות קשות

מאת: ורד בורס- סלע
פורסם ב: 318.4883
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

ייעוץ פרטני – היבטים תיאורטיים

מאת: ורד בורס- סלע
פורסם ב: 318.4813
תיאור: הקורס מתמקד בהעמקה בטכניקות מתקדמות של הפגישה הפרטנית הייעוצית. בשיעורנעשה שימוש בטכניקות באופן שעשוי לקדם את השיחה היי המשך…

מוטיבציה וויסות לימודי בחיי היום יום א'

מאת: אדר בן-אליהו
פורסם ב: 318.7013
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

נוער בסיכון

מאת: יונתן דוידוב
פורסם ב: 318.7025
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

נוער חרדי בסיכון חלק ב'

מאת: יונתן דוידוב
פורסם ב: 318.4878
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

סדנת CBT

מאת: אפרת אלרן
פורסם ב: 318.4854
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

התנסות מחקרית בהקשרים חינוכיים וקהיל-ב'

מאת: עדי דוכין
פורסם ב: 318.2204
תיאור: קורס זה תיערך הכרות ראשונית עם סוגים ושיטות של מחקר חינוכי והתפתחותי.מטרת הקורס היא להכין את הסטודנטים למטלות שיוטלו עלי המשך…

נוער חרדי בסיכון חלק א'

מאת: יונתן דוידוב
פורסם ב: 318.4877
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

מהתיאוריה אל הפרקטיקה: התערבויות ביבליות

מאת: גלית וינר
פורסם ב: 318.4755
תיאור:
SDGs : SDG 17  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

פרקטיקום ב' – חלק א'

מאת: גלית וינר
פורסם ב: 318.4706
תיאור: הסטודנטים יציגו להדרכה ולמידה משותפת שאלה או נושא מתוך עולם הטיפול אליונחשפו במקום העבודה המעשית. בנוסף יוצגו אסטרטגיות המשך…

הנחיית קבוצות לייעוץ

מאת: תמר אהרונסון
פורסם ב: 318.4214
תיאור: הקורס יעסוק בדינמיקה של קבוצה קטנה, בתפקיד המשתתפים והמנחה, במיומנויותהתערבות בקבוצה, ובכוחות התרפויטיים בקבוצה, תוך התמ המשך…

ביבליותרפיה בעבודה קבוצתית

מאת: רוית ראופמן
פורסם ב: 318.4324
תיאור: ביבליותרפיה היא שיטת טיפול, המציעה להעמיד במרכז השיחה את הטקסט הספרותי.הנחת המוצא היא שלטקסטים ספרותיים יש איכויות מרפאו המשך…

פרקטיקום והדרכה – חלק א'

מאת: רוית ראופמן
פורסם ב: 318.4305
תיאור:
SDGs : SDG 17  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

התנסות מחקרית בהקשרים חינוכיים וקהיל-א'

מאת: עדי דוכין
פורסם ב: 318.2202
תיאור: בקורס זה תיערך הכרות ראשונית עם סוגים ושיטות של מחקר חינוכי והתפתחותי.מטרת הקורס היא להכין את הסטודנטים למטלות שיוטלו על המשך…