יעד 12:
צריכה וייצור אחראיים

להבטיח דפוסי צריכה וייצור ברי קיימא

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U of Haifa 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה בדירוג העליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

פעילויות נבחרות

Research
מחקר
Learning
לימודים וסטודנטים
Public Engagements
פעילות ציבורית
Operation
תפעול

חיפוש וסינון

  • לאפס הכל

מחקר אתנוגרפי בחינוך

מאת: דבורה גולדן
פורסם ב: 316.4098
תיאור: הקורס מיועד להיכרות עם עקרונות המחקר האיכותני ויישומם בחקר החינוך, עםדגש מיוחד על הגישה האתנוגרפית. הקורס משלב קריאה, די המשך…

היכרות עם מערכת החינוך- חלק ב'

מאת: דבורה פלג
פורסם ב: 316.4115
תיאור: קורס זה משלב בין הלמידה התיאורטית אקדמית על מנהיגות, ניהול, מודליםותהליכים ארגוניים, ובין העשייה הפרקטית המתקיימת בשדה. המשך…

חינוך בלתי-פורמאלי:מתאוריה למעשה חלק ב'

מאת: אליאס זיידאן
פורסם ב: 316.4108
תיאור: מטרות הקורס1.עיצוב תפיסת התפקיד של מנהל מערכת חינוך חברתית קהילתית כמתכנן ומיישםחזון חינוכי.2.הכרות עם פרקטיקות מרכזיות המשך…

סוגיות בניהול חינוכי תיאוריה ומעשה-חלק ב

מאת: נאוה בר
פורסם ב: 316.4085
תיאור: הקורס יעסוק בהיכרות מעמיקה עם עבודת מנהל בית הספר על היבטיה ומרכיביההשונים.הקורס ישלב תצפיות על עבודת מנהל בית הספר ונית המשך…

המעשה החינוכי בראי הקולנוע

מאת: דבורה גולדן
פורסם ב: 316.4144
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

טקסים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי

מאת: דבורה גולדן
פורסם ב: 316.4111
תיאור: טכסים וטכסיות בחינוךCeremony and ritual in educationהקורס יעסוק בבתרומתה הייחודית של פעילות טכסית לתהליכי חיברות, תוךהתמ המשך…

היכרות עם מערכת החינוך-חלק א'

מאת: דבורה פלג
פורסם ב: 316.4114
תיאור: קורס זה משלב בין הלמידה התיאורטית אקדמית על מנהיגות, ניהול, מודליםותהליכים ארגוניים, ובין העשייה הפרקטית המתקיימת בשדה. המשך…

חינוך בלתי-פורמאלי:מתאוריה למעשה חלק א'

מאת: אליאס זיידאן
פורסם ב: 316.4107
תיאור: מטרות הקורס1.עיצוב תפיסת התפקיד של מנהל מערכת חינוך חברתית קהילתית כמתכנן ומיישםחזון חינוכי.2.הכרות עם פרקטיקות מרכזיות המשך…

סוגיות בניהול חינוכי תיאוריה ומעשה-חלק א

מאת: נאוה בר
פורסם ב: 316.4084
תיאור: הקורס יעסוק בהיכרות מעמיקה עם עבודת מנהל בית הספר על היבטיה ומרכיביההשונים.הקורס ישלב תצפיות על עבודת מנהל בית הספר ונית המשך…

סוגיות בניהול משאבי אנוש

מאת: ואלרי עופרה איסק
פורסם ב: 316.4104
תיאור: מטרת הקורס היא לדון בעקרונות בסיסיים של ניהול משאבי אנוש בארגונים,וליישמם למוסדות חינוך מסורתיים וחדשניים. בנוסף הקורס י המשך…

מחקר עיצוב א עיצוב ופיתוח למידה שיתופית2

מאת: דני בן-צבי
פורסם ב: 313.4049
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

למידה רגשית חברתית

מאת: חגי קופרמינץ
פורסם ב: 313.4417
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

שיטות כמותיות במחקר חינוכי

מאת: חגי קופרמינץ
פורסם ב: 313.4006
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

דילמות ויזמות בהוראה והדרכה

מאת: תמר אלמוג
פורסם ב: 313.4414
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

הערכה חינוכית

מאת: חגי קופרמינץ
פורסם ב: 313.2167
תיאור: כלליהקורס מיועד לסטודנטים וסטודנטיות בתוכניות השונות להכשרת מורים בחוגללמידה, הוראהוהדרכה. תכני הקורס יעסקו במגוון היבטי המשך…

אלטרנטיבות לבית הספר הממלכתי

מאת: תמר אלמוג
פורסם ב: 313.2539
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

צעירים בישראל

מאת: תמר אלמוג
פורסם ב: 313.2530
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

מבוא לסביבות למידה, הוראה והדרכה

מאת: תמר אלמוג
פורסם ב: 313.1005
תיאור: הקורס עוסק במאפייני סביבות הלמידה (אנושיות, קוריקולאריות, פיזיות,טכנולוגיות ועוד) במערכות החינוך הפורמאליות והבלתי פורמא המשך…

התנסות מעשית-חינוך והוראה יישומית חלק ב'

מאת: אורית גולדברג
פורסם ב: 313.2807
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

תהליכי הוראה ולמידה בהתנסות מעשית א'-ב'

מאת: אורית גולדברג
פורסם ב: 313.2801
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור