רכישת שפה והתפתחותה: תהליכים תקינים ולוק
מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.4521
תיאור: חלקו הראשון של הקורס יוקדש להבנת של התהליכים המעורבים ברכישה תקינה שלשפה דיבור ותקשורת. בחלקו השני יינתן דגש על תפיסה וע המשך…
להבטיח דפוסי צריכה וייצור ברי קיימא
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה בדירוג העליון =
38.1
55.7
69.3
—
93.4
מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.4521
תיאור: חלקו הראשון של הקורס יוקדש להבנת של התהליכים המעורבים ברכישה תקינה שלשפה דיבור ותקשורת. בחלקו השני יינתן דגש על תפיסה וע המשך…
מאת: אירית בנין
פורסם ב: 319.4513
תיאור: תוכנית התנסות בשדה שמטרתה להעשיר ולהעמיק את הידע ואת ההבנה של מהותהאוטיזם. יום עבודה בשבוע (4 שעות) שיכלול עריכת תצפיות, המשך…
מאת: אפרת אלרן
פורסם ב: 319.4522
תיאור: הקורס מציג את הרקע והמודל התיאורטי ממנו עלה והתפתח הטיפול הקוגניטיביהתנהגותי. הפן היישומי של מודל זה מודגש באמצעות הצגה המשך…
מאת: אורלי ארז
פורסם ב: 319.2412
תיאור: מטרת הקורס הנה הכרת גישות התקשורת השונות עם לקויי שמיעה והבנת ההשלכה שלגישות אלו על שיטות הוראה ותכניות לימודים מותאמות. המשך…
מאת: בת שבע חדד- מנצור
פורסם ב: 319.2178
תיאור:
SDGs : SDG 03 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר שני | קישור
מאת: בת שבע חדד- מנצור
פורסם ב: 319.4675
תיאור: תפיסה נכונה ויעילה של העולם דורשת עיבוד ואינטגרציה של אינפורמציה הבאהמחושים שונים בו-זמנית. הסמינריון ידון בהתפתחות התקי המשך…
מאת: אדוה זילברשטיין-חכם
פורסם ב: 319.2409
תיאור: הקורס מתמקד בתכנים המשלבים בין התיאוריה והמעשה. הכרת אוכלוסיית התלמידיםעם הפיגור השכלי וצרכיה הייחודיים. בקורס יינתנו כ המשך…
מאת: בת שבע חדד- מנצור
פורסם ב: 319.2177
תיאור: הקורס יסקור אבני דרך מרכזיות בהתפתחות הקוגניטיבית, מוטורית, רגשיתוחברתית של הילד תוך התמקדות בארבע תקופות: גיל הינקות, ה המשך…
מאת: בת שבע חדד- מנצור
פורסם ב: 319.4539
תיאור: הקורס יעסוק באספקטים קוגניטיביים, תפיסתיים, ונוירונלים באוטיזם. נדוןבמחקרים קלאסיים ועדכניים המדגימים לקויות תפיסתיות ו המשך…
מאת: בת שבע חדד- מנצור
פורסם ב: 319.2503
תיאור: הקורס יעסוק בהגדרות ומאפיינים של אוטיזם. נלמד לערוך אבחנה מבדלת ונעסוקבאספקטים סנסומוטוריים, קוגניטיביים, חברתיים תקשורת המשך…
מאת: אורית חצרוני
פורסם ב: 319.4550
תיאור: הקורס ידון בדרכי התערבות והערכה חינוכיים וטיפוליים בתחום הרצף האוטיסטיוהלקויות ההתפתחותיות. במהלך הקורס נבחן מודלים תיאו המשך…
מאת: אורית חצרוני
פורסם ב: 319.2401
תיאור: טכנולוגיות סיוע והתאמתן לאוכלוסיות השונות בחינוך המיוחד. אפיונים שוניםשל טכנולוגיות ויישומי מחשב, אפליקציות ואמצעים שוני המשך…
מאת: אדוה זילברשטיין-חכם
פורסם ב: 319.2546
תיאור: הקורס מציג ומאפשר התנסות במגוון גישות ומודלים המהווים כלי עבודה חשוביםעבור מורים בתחום החינוך המיוחד ואשר מובילים להבניי המשך…
מאת: סלים אבו רביעה
פורסם ב: 319.4009
תיאור: הקורס יעסוק בתיאוריות קריאה בסיסיות שבבסיס הטיפול בלקויות קריאה, לקויותומאפיינים, סוגים שונים, ובעיות בהגדרת המושג דיסלק המשך…
מאת: תמר קציר
פורסם ב: 319.4350
תיאור: הקורס הזה יבחן תובנות בחינוך לאור מחקרי אורך התפתחותיים רחבי ממד. הקורס יתמקד ב המשך…
מאת: תמר קציר
פורסם ב: 319.4534
תיאור: שיעור זה הוא מבוא לבסיס המוחי, הקוגניטיבי והמטא קוגניטיבי של הפרעות קשב.בקורס נסקור תיאוריות ושיטות התערבות. מטלת הקורס: המשך…
מאת: סאמי מחאג'נה
פורסם ב: 316.4099
תיאור: מטרת הקורס היא להכיר לעומק את הגישה הפוזיטיביסטית לעריכת מחקרים בתחוםהחינוך, ולפתח יכולת חשיבה ביקורתית בקריאת מאמרים כמ המשך…
מאת: עדי ספיר
פורסם ב: 316.4143
תיאור:
SDGs : SDG 04 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר שני | קישור
מאת: עדי ספיר
פורסם ב: 316.4129
תיאור:
SDGs : SDG 04 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר שני | קישור
מאת: אדוה זילברשטיין-חכם
פורסם ב: 319.2408
תיאור: הקורס מתמקד בתכנים המשלבים בין התיאוריה והמעשה. הכרת אוכלוסיית התלמידיםעם הפיגור השכלי וצרכיה הייחודיים. בקורס יינתנו כ המשך…
מערך חדשנות וקיימות | ספריית יונס וסוראיה נזריאן
אוניברסיטת חיפה | שדרות אבא חושי 199 | הר הכרמל | חיפה
מיקוד: 31905 | טלפון: 04-8240111 דוא״ל
SDG@univ.haifa.ac.il