יעד 12:
צריכה וייצור אחראיים

להבטיח דפוסי צריכה וייצור ברי קיימא

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U of Haifa 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה בדירוג העליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

פעילויות נבחרות

Research
מחקר
Learning
לימודים וסטודנטים
Public Engagements
פעילות ציבורית
Operation
תפעול

חיפוש וסינון

  • לאפס הכל

תאוריות אישיות

מאת: נגה כהן
פורסם ב: 319.2557
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

התמודדות המשפחה עם שילוב הילד בחינוך המי

מאת: נגה כהן
פורסם ב: 319.2555
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

הפרעות רגשיות ובעיות התנהגות בבית הספר

מאת: נגה כהן
פורסם ב: 319.2500
תיאור: בקורס זה הסטודנטים יכירו את המאפיינים וההפרעות השונות של תלמידים עםהפרעות התנהגותיות-רגשיות וידונו בסוגיות שונות העולות המשך…

קשב למידה ותנועות עיניים באוכלוסיות רגיל

מאת: עמית ישר
פורסם ב: 319.4580
תיאור: מטרת הקורס להעניק ידע בסיסי ואינטגרטיבי בתחום מחוננות. הנושאים שיכללובקורס הם: יכולת כללית ויכולת ספציפית, מחוננות, מחונ המשך…

תפיסה חושית וקוגניציה באוכלוסיות מיוח-א'

מאת: עמית ישר
פורסם ב: 319.2850
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

תכנון לימודים בחינוך מיוחד

מאת: בתאל חזן לירן
פורסם ב: 319.2562
תיאור: הקורס מקנה לסטודנטים הכרות עם עקרונות ומושגי יסוד בתכנון לימודים, הבנתשיקולי הדעת הייחודיים לתכנון לימודים לתלמידים בעלי המשך…

קשיים נפשיים אצל ילדים בראיה פסיכו-דינאמ

מאת: ג'וי בנטוב
פורסם ב: 319.4400
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

התנהגויות אלימות ומסכנות עצמי

מאת: ג'וי בנטוב
פורסם ב: 319.3200
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

מחקר באוכלוסיות מיוחדות

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.3388
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

למידה והפרעות נוירו-התפתחותיות

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.3100
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

מבוא לשפה ותקשורת

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.2175
תיאור: מטרת הקורס היא להעניק ידע אודות התהליכים הפסיכולוגים המעורבים ברכישהובשימוש של שפה. בקורס נלמד על התהליכים הקוגניטיביים המשך…

אסטרטגיות למידה בקריאה ובכתיבה

מאת: בתאל חזן לירן
פורסם ב: 319.2505
תיאור: הקורס יעניק לסטודנטים הכרות עם תחום אסטרטגיות הלמידה בתחומי הקריאהוהכתיבה. הקורס יתמקד בהבהרת משמעותם של מושגים מרכזיים המשך…

מבוא למוגבלות שמיעה

מאת: שירי שהם
פורסם ב: 319.1608
תיאור: מטרת הקורס להקנות לסטודנטים את התשתית לקורסים בנושא חינוך תלמידים חירשיםוכבדי שמיעה, בכלל זאת היכרות עם האוכלוסייה, מערכ המשך…

בעיות נפשיות ורגשיות בילדות

מאת: ג'וי בנטוב
פורסם ב: 319.4530
תיאור: בקורס נלמד לזהות ולאפיין בעיות נפשיות ורגשיות שכיחות שיכולות להופיעבגילאי הילדות. נדון בתיאוריות המסבירות את התפתחותן של המשך…

ילדים עם צרכים מיוחדים הגדרה ואבחון

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.2155
תיאור: הקורס יסקור שיטות ופרקטיקות שונות הנהוגות באבחון והגדרה של ילדים עםצרכים מיוחדים. ראשית נכיר את אוכלוסיות החינוך המיוחד המשך…

פרקטיקום באוטיזם ב

מאת: אירית בנין
פורסם ב: 319.4516
תיאור: תוכנית התנסות בשדה שמטרתה להעשיר ולהעמיק את הידע ואת ההבנה של מהותהאוטיזם. יום עבודה בשבוע (4 שעות) שיכלול עריכת תצפיות, המשך…

הכרת מסגרות החינוך המיוחד

מאת: אורלי ארז
פורסם ב: 319.2510
תיאור: המטרה העיקרית של קורס זה היא לאפשר לסטודנטים להכיר ולבחון את מגווןמסגרות ותכניות החינוך המיוחד, באמצעות בדיקת האפקטיביות המשך…

לקויות שמיעה-תיאוריה ומעש-התנסות בכתה

מאת: אורלי ארז
פורסם ב: 319.2413
תיאור: מטרת הקורס הנה הכרת גישות התקשורת השונות עם לקויי שמיעה והבנת ההשלכה שלגישות אלו על שיטות הוראה ותכניות לימודים מותאמות. המשך…

אבחון, הערכה וסוגיות מתקדמות באוכלוסיות

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.4560
תיאור: הקורס הינו קורס מתקדם הנועד לספק חשיפה לכלי אבחון פסיכולוגים בהם נעשהשימוש בשדה החינוכי לצורך אבחון והערכה של אוכלוסיות המשך…

מבוא ללמידה וזיכרון: ממוח להתנהגות

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.1406
תיאור: מטרת הקורס היא להקנות ידע בסיסי לסטודנטים בתחום הלמידה והזיכרון. במהלךהקורס נלמד על הבסיס המוחי של למידה וזיכרון וסטודנט המשך…