יעד 12:
צריכה וייצור אחראיים

להבטיח דפוסי צריכה וייצור ברי קיימא

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U of Haifa 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה בדירוג העליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

פעילויות נבחרות

Research
מחקר
Learning
לימודים וסטודנטים
Public Engagements
פעילות ציבורית
Operation
תפעול

חיפוש וסינון

  • לאפס הכל

הפרעות רגשיות-תיאוריה ומעש-התנסות בכתה

מאת: חגית חיה ברלינסקי
פורסם ב: 319.2415
תיאור: הקורס יעסוק בתיאוריות וניתוח מקרים של ילדים ונוער בעלי הפרעות התנהגותובעיות רגשיות. במהלך הקורס נלמד על האוכלוסייה, דרכי המשך…

מפגשים עם חוקרים בחינוך מיוחד-חשיפה למחק

מאת: שרית פליציה אנאיס שפירו
פורסם ב: 319.1009
תיאור: הקורס יעניק חשיפה למחקר עדכני באוכלוסיות מיוחדות הנעשה בחוג לחינוך מיוחד. נכיר המשך…

נגישות וטכנולוגיות לאוכלוסיות מיוחדות

מאת: שרית פליציה אנאיס שפירו
פורסם ב: 319.4669
תיאור: הקורס ישלב היכרות עם הצרכים של אוכלוסיות מיוחדות וטכנולוגיות שמסייעותלאוכלוסיות אלו. נלמד להכיר את המחקר החדשני בתחום וכ המשך…

ממשק אדם מחשב בחינוך המיוחד

מאת: שרית פליציה אנאיס שפירו
פורסם ב: 319.2300
תיאור: הפוטנציאל של טכנולוגיות חדשות בחינוך מיוחד עצום, אבל טכנולוגיה חדשה לאמועילה אם אינה מותאמת למשתמשים בה. איך אפשר לפתח מ המשך…

פרקטיקום בהפרעות רגשיות א

מאת: הללי יבנאי
פורסם ב: 319.4515
תיאור: התנסות בקשר טיפולי המלווה בהדרכה קבוצתית ובפגישות אישיות.דרישות הקורס: התרשמות מהשתתפות בקבוצה ובפגישות האישיות:80%,עבו המשך…

הפרעות רגשיות-תיאוריה ותצפית

מאת: חגית חיה ברלינסקי
פורסם ב: 319.2414
תיאור: הקורס יעסוק בתיאוריות וניתוח מקרים של ילדים ונוער בעלי הפרעות התנהגותובעיות רגשיות. במהלך הקורס נלמד על האוכלוסייה, דרכי המשך…

איפיון ועיצוב חווית המשתמש

מאת: שרית פליציה אנאיס שפירו
פורסם ב: 319.4665
תיאור: בקורס נלמד נושאים הקשורים לאיפיון חווית משתמש במוצרים דיגטליים, מחקרוניתוח משתמשים, עיצוב החווית שימוש במוצר, והערכה של המשך…

אימונים בהוראה-תכנית לל-חלק ב

מאת: אורלי ארז
פורסם ב: 319.1416
תיאור: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר המשך…

אימונים בהוראה – ב

מאת: אורלי ארז
פורסם ב: 319.1408
תיאור: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר המשך…

אימונים בהוראה-תכנית לל

מאת: אורלי ארז
פורסם ב: 319.1415
תיאור: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר המשך…

אימונים בהוראה תחום ב

מאת: אורלי ארז
פורסם ב: 319.1414
תיאור: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר המשך…

אימונים בהוראה תחום א

מאת: אורלי ארז
פורסם ב: 319.1412
תיאור: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר המשך…

אימונים בהוראה – א

מאת: אורלי ארז
פורסם ב: 319.1407
תיאור: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר המשך…

התערבויות טיפוליות בילדים בעלי הפרעות רג

מאת: ענבל קיונסון בר-און
פורסם ב: 319.4800
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

ניווט וניהול כתה: בעיות התנהגות ופתרונן

מאת: ענבל קיונסון בר-און
פורסם ב: 319.2403
תיאור: בקורס זה הסטודנטים יחשפו לשיטות שונות לאבחן תפקוד של בעיית התנהגותולהתאים התערבות להפחתה של בעיית ההתנהגות. כמו כן, הסטו המשך…

ויסות רגשי

מאת: נגה כהן
פורסם ב: 319.4545
תיאור: הקורס יסקור תאוריות וממצאים הקשורים לעיבוד רגשי ולויסות רגשי. סטודנטיםיתבקשו להכין מצגת על מאמר אמפירי שיבחרו וכן להגיש המשך…

קשב למידה ותנועות עיניים -חלק ב

מאת: עמית ישר
פורסם ב: 319.4581
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

תפיסה חושית וקוגניציה באוכלוסיות מיוח-ב'

מאת: עמית ישר
פורסם ב: 319.2855
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

מבוא לחינוך מיוחד – חלק ב

מאת: בתאל חזן לירן
פורסם ב: 319.1007
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

תאוריות בטיפול משפחתי

מאת: נגה כהן
פורסם ב: 319.4531
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור