מגדר חברה ושיוויון בחינוך מתמטי
מאת: לורי הדסה רובל
פורסם ב: 317.4085
תיאור:
SDGs : SDG 04 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר שני | קישור
להבטיח דפוסי צריכה וייצור ברי קיימא
25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה בדירוג העליון =
38.1
55.7
69.3
—
93.4
מאת: לורי הדסה רובל
פורסם ב: 317.4085
תיאור:
SDGs : SDG 04 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר שני | קישור
מאת: תמר קציר
פורסם ב: 308.4367
תיאור: סמינר מחקר בו נחשף למחקרים עדכנים בתחום האקדמי והרגשי המתמקדים במחקריאורך המשך…
מאת: תמר קציר
פורסם ב: 308.4366
תיאור: קריאה מודרכת במאמרי יסוד ותרגול בניית מערכים פסיכו פדגוגים המשך…
מאת: תמר קציר
פורסם ב: 308.4349
תיאור: התפקיד של רגשות בלמידה נחקר רבות בשנים הקורס יתמקד בסקירה תיאורטיתוקלינית של רגשות שונים הקשורים ללמידה ובדרכים לקדם רגש המשך…
מאת: קרן ויקטוריה ארידור ברגר
פורסם ב: 317.4048
תיאור: קורס זה מאפשר ללומדות וללומדים לבחון סוגיות של למידה כיצירה שיתופית של ידע בקהיהסוג הראשון – שאלות על חשיבה סטטיסטית, למ המשך…
מאת: חיים אלגרבלי
פורסם ב: 317.3500
תיאור: הקורס עוסק בשלושה תחומי הידע הבונים את הידע המתמטי הדרוש למורה למתמטיקהבבית הספר העל יסודי: ידע מתמטי, ידע פדגוגי וידע ק המשך…
מאת: לורי הדסה רובל
פורסם ב: 317.2515
תיאור: בקורס נעסוק בהיבטים חברתיים-תרבותיים בהוראת המתמטיקה ובלמידתה.במחצית הראשונה, נתמקד בחלק החברתי: הגדרות שונות של למידה, המשך…
מאת: לורי הדסה רובל
פורסם ב: 317.4001
תיאור: לימודים לתואר שני בכלל, ובחוג לחינוך מתמטי בפרט, דורשים רמה גבוהה של קריאה וכתי המשך…
מאת: דני בן-צבי
פורסם ב: 317.5600
תיאור: הקורס מיועד לתלמידות ולתלמידי מחקר (דוקטורנטים) הנמצאים בשלב א' (שלבכתיבת הצעת המחקר). הקורס עוסק בסוגיות ובנושאים מרכזי המשך…
מאת: שי אולשר
פורסם ב: 317.4080
תיאור: סביבות מתוקשבות בהוראת מתמטיקהתיאור הקורס: הקורס מתמקד במחקר העוסק בסביבות טכנולוגיות בלמידה והוראה של מתמטיאופן חישוב המשך…
מאת: שי אולשר
פורסם ב: 317.2514
תיאור: תיאור הקורס: הקורס שם דגש על שילוב כלים ברמה הפרקטית לפי הנושאים הרלוונטים בתכאופן חישוב הציון:נוכחות מלאה ופעילה בשיעו המשך…
מאת: טלי רוה
פורסם ב: 317.4076
תיאור: מחקר כמותני מאפשר לנו לקחת שאלות מורכבות, לפרק אותן לשאלות פשוטות ולבדוק אותן ב המשך…
מאת: טלי רוה
פורסם ב: 317.4060
תיאור: מחקר לגבי יכולות מתמטיות והבסיס המוחי למתמטיקה חשוב מאוד כדי להבין איך המוח לומ המשך…
מאת: מיכל איילון רחימי
פורסם ב: 317.4083
תיאור: הקורס עוסק בידע, תפיסות ופרקטיקות של מורי מורים למתמטיקה. בקורס נדון בתהליכי למ המשך…
מאת: מיכל איילון רחימי
פורסם ב: 317.3511
תיאור: בקורס נעסוק בזיהוי, בתיאור ובניתוח אירועים מכיתת המתמטיקה (כתובים, מוסרטים ומומ המשך…
מאת: שי אולשר
פורסם ב: 317.4062
תיאור: 1.הערכה ממוחשבת במתמטיקה,תיאור הקורס: במוקד הסמינריון מחקר העוסק בהערכה ממוחשבת במתמטיקה. שימוש בטכנולואופן חישוב הציון המשך…
מאת: טלי רוה
פורסם ב: 317.4072
תיאור: תחום המחקר בחינוך מתמטי עשיר בידע. ידע סטטיסטי הינו כלי הכרחי על מנת להבין לעומ המשך…
מאת: מיכל איילון רחימי
פורסם ב: 317.4058
תיאור: הקורס עוסק בפעילות טיעונית (ארגומנטציה) – פעילות מרכזית בעשייה המתמטית ובלמידת המשך…
מאת: מיכל איילון רחימי
פורסם ב: 317.3501
תיאור: הקורס מתמקד ברעיונות מרכזיים באלגברה ובאנליזה בכיתות העל-יסודי, ובלמידה ובהוראה המשך…
מאת: הללי יבנאי
פורסם ב: 319.4517
תיאור: התנסות בקשר טיפולי המלווה בהדרכה קבוצתית ובפגישות אישיות.מהווה קורס המשך ל-319.4515.דרישות הקורס: התרשמות מהשתתפות בקבו המשך…
מערך חדשנות וקיימות | ספריית יונס וסוראיה נזריאן
אוניברסיטת חיפה | שדרות אבא חושי 199 | הר הכרמל | חיפה
מיקוד: 31905 | טלפון: 04-8240111 דוא״ל
SDG@univ.haifa.ac.il