יעד 12:
צריכה וייצור אחראיים

להבטיח דפוסי צריכה וייצור ברי קיימא

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U of Haifa 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה בדירוג העליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

פעילויות נבחרות

Research
מחקר
Learning
לימודים וסטודנטים
Public Engagements
פעילות ציבורית
Operation
תפעול

חיפוש וסינון

  • לאפס הכל

מגדר חברה ושיוויון בחינוך מתמטי

מאת: לורי הדסה רובל
פורסם ב: 317.4085
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

תהליכים התפתחותים תקינים ולקוים גן ובי"ס

מאת: תמר קציר
פורסם ב: 308.4367
תיאור: סמינר מחקר בו נחשף למחקרים עדכנים בתחום האקדמי והרגשי המתמקדים במחקריאורך המשך…

אספקטים רגשיים של טיפול חינוכי לפסיכולוג

מאת: תמר קציר
פורסם ב: 308.4366
תיאור: קריאה מודרכת במאמרי יסוד ותרגול בניית מערכים פסיכו פדגוגים המשך…

אספקטים רגשיים של טיפול חינוכי

מאת: תמר קציר
פורסם ב: 308.4349
תיאור: התפקיד של רגשות בלמידה נחקר רבות בשנים הקורס יתמקד בסקירה תיאורטיתוקלינית של רגשות שונים הקשורים ללמידה ובדרכים לקדם רגש המשך…

פיתוח חשיבה סטטיסטית בקהילות למידה

מאת: קרן ויקטוריה ארידור ברגר
פורסם ב: 317.4048
תיאור: קורס זה מאפשר ללומדות וללומדים לבחון סוגיות של למידה כיצירה שיתופית של ידע בקהיהסוג הראשון – שאלות על חשיבה סטטיסטית, למ המשך…

תיאוריה ומעשה בהוראת מתמטיקה א'

מאת: חיים אלגרבלי
פורסם ב: 317.3500
תיאור: הקורס עוסק בשלושה תחומי הידע הבונים את הידע המתמטי הדרוש למורה למתמטיקהבבית הספר העל יסודי: ידע מתמטי, ידע פדגוגי וידע ק המשך…

היבטים חברתיים-תרבותיים של למידה והוראה

מאת: לורי הדסה רובל
פורסם ב: 317.2515
תיאור: בקורס נעסוק בהיבטים חברתיים-תרבותיים בהוראת המתמטיקה ובלמידתה.במחצית הראשונה, נתמקד בחלק החברתי: הגדרות שונות של למידה, המשך…

חינוך מתמטי: קורס אינטגרטיבי

מאת: לורי הדסה רובל
פורסם ב: 317.4001
תיאור: לימודים לתואר שני בכלל, ובחוג לחינוך מתמטי בפרט, דורשים רמה גבוהה של קריאה וכתי המשך…

מחקר חינוכי: המשגה ופיתוח

מאת: דני בן-צבי
פורסם ב: 317.5600
תיאור: הקורס מיועד לתלמידות ולתלמידי מחקר (דוקטורנטים) הנמצאים בשלב א' (שלבכתיבת הצעת המחקר). הקורס עוסק בסוגיות ובנושאים מרכזי המשך…

סביבות מתוקשבות בהוראת מתמטיקה

מאת: שי אולשר
פורסם ב: 317.4080
תיאור: סביבות מתוקשבות בהוראת מתמטיקהתיאור הקורס: הקורס מתמקד במחקר העוסק בסביבות טכנולוגיות בלמידה והוראה של מתמטיאופן חישוב המשך…

כלים דיגיטליים בהוראת מתמטיקה

מאת: שי אולשר
פורסם ב: 317.2514
תיאור: תיאור הקורס: הקורס שם דגש על שילוב כלים ברמה הפרקטית לפי הנושאים הרלוונטים בתכאופן חישוב הציון:נוכחות מלאה ופעילה בשיעו המשך…

יישומי מחשב למחקר כמותני

מאת: טלי רוה
פורסם ב: 317.4076
תיאור: מחקר כמותני מאפשר לנו לקחת שאלות מורכבות, לפרק אותן לשאלות פשוטות ולבדוק אותן ב המשך…

הבסיס המוחי של מתמטיקה

מאת: טלי רוה
פורסם ב: 317.4060
תיאור: מחקר לגבי יכולות מתמטיות והבסיס המוחי למתמטיקה חשוב מאוד כדי להבין איך המוח לומ המשך…

הנחיית מורים למתמטיקה תיאוריה ופרקטיקה

מאת: מיכל איילון רחימי
פורסם ב: 317.4083
תיאור: הקורס עוסק בידע, תפיסות ופרקטיקות של מורי מורים למתמטיקה. בקורס נדון בתהליכי למ המשך…

ניתוח סיטואציות כיתתיות

מאת: מיכל איילון רחימי
פורסם ב: 317.3511
תיאור: בקורס נעסוק בזיהוי, בתיאור ובניתוח אירועים מכיתת המתמטיקה (כתובים, מוסרטים ומומ המשך…

הערכה ממוחשבת במתמטיקה

מאת: שי אולשר
פורסם ב: 317.4062
תיאור: 1.הערכה ממוחשבת במתמטיקה,תיאור הקורס: במוקד הסמינריון מחקר העוסק בהערכה ממוחשבת במתמטיקה. שימוש בטכנולואופן חישוב הציון המשך…

שיטות מחקר כמותיות וסטטיסטיקה

מאת: טלי רוה
פורסם ב: 317.4072
תיאור: תחום המחקר בחינוך מתמטי עשיר בידע. ידע סטטיסטי הינו כלי הכרחי על מנת להבין לעומ המשך…

ארגומנטציה והוראת מתמטיקה

מאת: מיכל איילון רחימי
פורסם ב: 317.4058
תיאור: הקורס עוסק בפעילות טיעונית (ארגומנטציה) – פעילות מרכזית בעשייה המתמטית ובלמידת המשך…

תיאוריה ומעשה בהוראת מתמטיקה ב

מאת: מיכל איילון רחימי
פורסם ב: 317.3501
תיאור: הקורס מתמקד ברעיונות מרכזיים באלגברה ובאנליזה בכיתות העל-יסודי, ובלמידה ובהוראה המשך…

פרקטיקום בהפרעות רגשיות ב

מאת: הללי יבנאי
פורסם ב: 319.4517
תיאור: התנסות בקשר טיפולי המלווה בהדרכה קבוצתית ובפגישות אישיות.מהווה קורס המשך ל-319.4515.דרישות הקורס: התרשמות מהשתתפות בקבו המשך…