מאת: חגית חיה ברלינסקי פורסם ב: 319.2415 תיאור: הקורס יעסוק בתיאוריות וניתוח מקרים של ילדים ונוער בעלי הפרעות התנהגותובעיות רגשיות. במהלך הקורס נלמד על האוכלוסייה, דרכי המשך…
מפגשים עם חוקרים בחינוך מיוחד-חשיפה למחק
מאת: שרית פליציה אנאיס שפירו פורסם ב: 319.1009 תיאור: הקורס יעניק חשיפה למחקר עדכני באוכלוסיות מיוחדות הנעשה בחוג לחינוך מיוחד. נכיר המשך…
נגישות וטכנולוגיות לאוכלוסיות מיוחדות
מאת: שרית פליציה אנאיס שפירו פורסם ב: 319.4669 תיאור: הקורס ישלב היכרות עם הצרכים של אוכלוסיות מיוחדות וטכנולוגיות שמסייעותלאוכלוסיות אלו. נלמד להכיר את המחקר החדשני בתחום וכ המשך…
ממשק אדם מחשב בחינוך המיוחד
מאת: שרית פליציה אנאיס שפירו פורסם ב: 319.2300 תיאור: הפוטנציאל של טכנולוגיות חדשות בחינוך מיוחד עצום, אבל טכנולוגיה חדשה לאמועילה אם אינה מותאמת למשתמשים בה. איך אפשר לפתח מ המשך…
פרקטיקום בהפרעות רגשיות א
מאת: הללי יבנאי פורסם ב: 319.4515 תיאור: התנסות בקשר טיפולי המלווה בהדרכה קבוצתית ובפגישות אישיות.דרישות הקורס: התרשמות מהשתתפות בקבוצה ובפגישות האישיות:80%,עבו המשך…
הפרעות רגשיות-תיאוריה ותצפית
מאת: חגית חיה ברלינסקי פורסם ב: 319.2414 תיאור: הקורס יעסוק בתיאוריות וניתוח מקרים של ילדים ונוער בעלי הפרעות התנהגותובעיות רגשיות. במהלך הקורס נלמד על האוכלוסייה, דרכי המשך…
איפיון ועיצוב חווית המשתמש
מאת: שרית פליציה אנאיס שפירו פורסם ב: 319.4665 תיאור: בקורס נלמד נושאים הקשורים לאיפיון חווית משתמש במוצרים דיגטליים, מחקרוניתוח משתמשים, עיצוב החווית שימוש במוצר, והערכה של המשך…
אימונים בהוראה-תכנית לל-חלק ב
מאת: אורלי ארז פורסם ב: 319.1416 תיאור: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר המשך…
אימונים בהוראה – ב
מאת: אורלי ארז פורסם ב: 319.1408 תיאור: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר המשך…
אימונים בהוראה-תכנית לל
מאת: אורלי ארז פורסם ב: 319.1415 תיאור: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר המשך…
אימונים בהוראה תחום ב
מאת: אורלי ארז פורסם ב: 319.1414 תיאור: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר המשך…
אימונים בהוראה תחום א
מאת: אורלי ארז פורסם ב: 319.1412 תיאור: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר המשך…
אימונים בהוראה – א
מאת: אורלי ארז פורסם ב: 319.1407 תיאור: ההתנסות בהוראה מתקיימת אחת לשבוע לאורך כל שנת הלימודים(כולל חופשתסמסטר), חמש שעות התנסות לפחות (במידה והמורה עובדת יותר המשך…
התערבויות טיפוליות בילדים בעלי הפרעות רג
מאת: ענבל קיונסון בר-און פורסם ב: 319.4800 תיאור: SDGs : SDG 04 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון | קישור
ניווט וניהול כתה: בעיות התנהגות ופתרונן
מאת: ענבל קיונסון בר-און פורסם ב: 319.2403 תיאור: בקורס זה הסטודנטים יחשפו לשיטות שונות לאבחן תפקוד של בעיית התנהגותולהתאים התערבות להפחתה של בעיית ההתנהגות. כמו כן, הסטו המשך…
ויסות רגשי
מאת: נגה כהן פורסם ב: 319.4545 תיאור: הקורס יסקור תאוריות וממצאים הקשורים לעיבוד רגשי ולויסות רגשי. סטודנטיםיתבקשו להכין מצגת על מאמר אמפירי שיבחרו וכן להגיש המשך…
קשב למידה ותנועות עיניים -חלק ב
מאת: עמית ישר פורסם ב: 319.4581 תיאור: SDGs : SDG 03 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר שני | קישור
תפיסה חושית וקוגניציה באוכלוסיות מיוח-ב'
מאת: עמית ישר פורסם ב: 319.2855 תיאור: SDGs : SDG 03 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר שני | קישור
מבוא לחינוך מיוחד – חלק ב
מאת: בתאל חזן לירן פורסם ב: 319.1007 תיאור: SDGs : SDG 04 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר שני | קישור
תאוריות בטיפול משפחתי
מאת: נגה כהן פורסם ב: 319.4531 תיאור: SDGs : SDG 04 | יחידות: חינוך | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון | קישור
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב