Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כל מטרות פתוח הקיימות באוניברסיטת חיפה

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 1
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.4
47.7
59.5
62.6
92

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 2
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

31
46.6
59.8
67.8
90.6

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 3
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 4
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 5
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.8
45.5
57.7
75.9
80.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 6
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

32.4
45.9
59.5

92.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 7
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38
51.6
61.6

85.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 8
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

41.2
54.3
64.8
75.7
83.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 9
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.4
48.2
70.8

100

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 10
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.7
49.2
62.1
73.3
92.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 11
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.1
50.5
66.2
85.8
93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 13
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.1
44
58
43.2
92.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 14
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.1
48.3
63.3
83
96.2

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 15
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

34.1
48.4
65.4
82.5
97.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 16
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

39.7
54.6
68.5
84.6
94.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 17
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
53
70.3
83.3
98.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • לאפס הכל

רכישת שפה והתפתחותה: תהליכים תקינים ולוק

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.4521
תיאור: חלקו הראשון של הקורס יוקדש להבנת של התהליכים המעורבים ברכישה תקינה שלשפה דיבור ותקשורת. בחלקו השני יינתן דגש על תפיסה וע המשך…

פרקטיקום באוטיזם א

מאת: אירית בנין
פורסם ב: 319.4513
תיאור: תוכנית התנסות בשדה שמטרתה להעשיר ולהעמיק את הידע ואת ההבנה של מהותהאוטיזם. יום עבודה בשבוע (4 שעות) שיכלול עריכת תצפיות, המשך…

טיפול קוגנטיבי-התנהגותי, CBT

מאת: אפרת אלרן
פורסם ב: 319.4522
תיאור: הקורס מציג את הרקע והמודל התיאורטי ממנו עלה והתפתח הטיפול הקוגניטיביהתנהגותי. הפן היישומי של מודל זה מודגש באמצעות הצגה המשך…

לקויות שמיעה-תיאוריה ותצפית

מאת: אורלי ארז
פורסם ב: 319.2412
תיאור: מטרת הקורס הנה הכרת גישות התקשורת השונות עם לקויי שמיעה והבנת ההשלכה שלגישות אלו על שיטות הוראה ותכניות לימודים מותאמות. המשך…

מבוא להתפתחות קוגנטיבית רגשית וחברתית-ב

מאת: בת שבע חדד- מנצור
פורסם ב: 319.2178
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

הפרעות חושיות באוטיזם והפרעות נוירו התפת

מאת: בת שבע חדד- מנצור
פורסם ב: 319.4675
תיאור: תפיסה נכונה ויעילה של העולם דורשת עיבוד ואינטגרציה של אינפורמציה הבאהמחושים שונים בו-זמנית. הסמינריון ידון בהתפתחות התקי המשך…

אוטיזם ולקויות התפתחותיות-תאוריה ומעשה

מאת: אדוה זילברשטיין-חכם
פורסם ב: 319.2409
תיאור: הקורס מתמקד בתכנים המשלבים בין התיאוריה והמעשה. הכרת אוכלוסיית התלמידיםעם הפיגור השכלי וצרכיה הייחודיים. בקורס יינתנו כ המשך…

מבוא להתפתחות קוגנטיבית רגשית וחברתית

מאת: בת שבע חדד- מנצור
פורסם ב: 319.2177
תיאור: הקורס יסקור אבני דרך מרכזיות בהתפתחות הקוגניטיבית, מוטורית, רגשיתוחברתית של הילד תוך התמקדות בארבע תקופות: גיל הינקות, ה המשך…

קוגניציה ותפיסה בספקטרום האוטיסטי

מאת: בת שבע חדד- מנצור
פורסם ב: 319.4539
תיאור: הקורס יעסוק באספקטים קוגניטיביים, תפיסתיים, ונוירונלים באוטיזם. נדוןבמחקרים קלאסיים ועדכניים המדגימים לקויות תפיסתיות ו המשך…

אוטיזם ומוגבלות שכלית התפתחותית

מאת: בת שבע חדד- מנצור
פורסם ב: 319.2503
תיאור: הקורס יעסוק בהגדרות ומאפיינים של אוטיזם. נלמד לערוך אבחנה מבדלת ונעסוקבאספקטים סנסומוטוריים, קוגניטיביים, חברתיים תקשורת המשך…

התערבות, הערכה וסוגיות מתקדמות באוטיזם ו

מאת: אורית חצרוני
פורסם ב: 319.4550
תיאור: הקורס ידון בדרכי התערבות והערכה חינוכיים וטיפוליים בתחום הרצף האוטיסטיוהלקויות ההתפתחותיות. במהלך הקורס נבחן מודלים תיאו המשך…

טכנולוגית סיוע בחינוך מיוחד

מאת: אורית חצרוני
פורסם ב: 319.2401
תיאור: טכנולוגיות סיוע והתאמתן לאוכלוסיות השונות בחינוך המיוחד. אפיונים שוניםשל טכנולוגיות ויישומי מחשב, אפליקציות ואמצעים שוני המשך…

המורה וההוראה בחינוך המיוחד

מאת: אדוה זילברשטיין-חכם
פורסם ב: 319.2546
תיאור: הקורס מציג ומאפשר התנסות במגוון גישות ומודלים המהווים כלי עבודה חשוביםעבור מורים בתחום החינוך המיוחד ואשר מובילים להבניי המשך…

סוגיות נבחרות באסטרטגיות הוראה בקרב דיסל

מאת: סלים אבו רביעה
פורסם ב: 319.4009
תיאור: הקורס יעסוק בתיאוריות קריאה בסיסיות שבבסיס הטיפול בלקויות קריאה, לקויותומאפיינים, סוגים שונים, ובעיות בהגדרת המושג דיסלק המשך…

תהליכים התפתחותיים בחינוך

מאת: תמר קציר
פורסם ב: 319.4350
תיאור: הקורס הזה יבחן תובנות בחינוך לאור מחקרי אורך התפתחותיים רחבי ממד. הקורס יתמקד ב המשך…

היבטים קליניים וקוגניטיביים של ADHD

מאת: תמר קציר
פורסם ב: 319.4534
תיאור: שיעור זה הוא מבוא לבסיס המוחי, הקוגניטיבי והמטא קוגניטיבי של הפרעות קשב.בקורס נסקור תיאוריות ושיטות התערבות. מטלת הקורס: המשך…

אוריינות מחקרית כמותית

מאת: סאמי מחאג'נה
פורסם ב: 316.4099
תיאור: מטרת הקורס היא להכיר לעומק את הגישה הפוזיטיביסטית לעריכת מחקרים בתחוםהחינוך, ולפתח יכולת חשיבה ביקורתית בקריאת מאמרים כמ המשך…

למידה וזהות : קבוצת מחקר

מאת: עדי ספיר
פורסם ב: 316.4143
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

שינוי ארגוני במערכות חינוך

מאת: עדי ספיר
פורסם ב: 316.4129
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

אוטיזם ולקויות התפתחותיות-תאוריה ותצפית

מאת: אדוה זילברשטיין-חכם
פורסם ב: 319.2408
תיאור: הקורס מתמקד בתכנים המשלבים בין התיאוריה והמעשה. הכרת אוכלוסיית התלמידיםעם הפיגור השכלי וצרכיה הייחודיים. בקורס יינתנו כ המשך…