Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כל מטרות פתוח הקיימות באוניברסיטת חיפה

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 1
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.4
47.7
59.5
62.6
92

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 2
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

31
46.6
59.8
67.8
90.6

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 3
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 4
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 5
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.8
45.5
57.7
75.9
80.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 6
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

32.4
45.9
59.5

92.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 7
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38
51.6
61.6

85.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 8
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

41.2
54.3
64.8
75.7
83.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 9
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.4
48.2
70.8

100

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 10
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.7
49.2
62.1
73.3
92.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 11
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.1
50.5
66.2
85.8
93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 13
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.1
44
58
43.2
92.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 14
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.1
48.3
63.3
83
96.2

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 15
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

34.1
48.4
65.4
82.5
97.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 16
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

39.7
54.6
68.5
84.6
94.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 17
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
53
70.3
83.3
98.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • לאפס הכל

טקסטים נבחרים בחקר ל"ל ואוריינות

מאת: אוסיד ח'טיב
פורסם ב: 308.4364
תיאור: במשמעותה הבסיסית, אוריינות מתייחסת ליכולת לקרוא ולכתוב. בהגדרה יותר רחבהנתייחס גם לאוריינות נומרית. מחקרים התפתחותיים נע המשך…

סמינר מחקר לדוקטורנטים בלקויות למידה ב'

מאת: אבי קרני
פורסם ב: 308.5004
תיאור: הסמינר יעסוק בדיון מעמיק בעבודות המחקר של הסטודנטים המשתתפים בסמינר. המשך…

תלמידים דו לשוניים במערכת החינוך

מאת: ענת פריאור אונגר
פורסם ב: 308.4331
תיאור: במסגרת הקורס נבחן את מקומם של תלמידים מהגרים (עולים) ודוברי שפות מיעוטבמערכת החינוך הישראלית. הנושאים שיידונו כוללים בין המשך…

אנגלית כשפה זרה

מאת: ענת פריאור אונגר
פורסם ב: 308.4168
תיאור: קורס זה עוסק בתהליכי רכישה ועיבוד של שפה שנייה, וכיצד הם נבדלים מרכישהועיבוד של שפה ראשונה, בקרב לומדים תקינים וכן בקרב המשך…

סוגיות בקשב

מאת: ליאת גולדפרב
פורסם ב: 308.4149
תיאור: קורס זה הינו קורס מתקדם העוסק בחקר המערכת הקישבית. בקורס זה נציג סוגיותעכשויות בחקר התפקוד הנוירו-קוגנטיבי של המערכת הקי המשך…

קשב והפרעות קשב

מאת: ליאת גולדפרב
פורסם ב: 308.4144
תיאור: קורס זה הינו קורס מבוא למערכת הקשב והפרעות קשב. בחלקו הראשון של הקורסנעסוק במערכת הקשב התקינה, נלמד להכיר את תפקודה הקוג המשך…

תובנות נוירופסיכולוגיות בחקר שפות שמיות

מאת: אוסיד ח'טיב
פורסם ב: 308.4163
תיאור: הסמינריון שם דגש על האספקטים הייחודיים לשפות השימיות (דיגלוסיה ומורכבותאורתוגרפית בערבית, העושר המורפולוגי והעומק האורטו המשך…

אספקטים נוירופסיכולוגיים של למידה

מאת: אוסיד ח'טיב
פורסם ב: 308.2004
תיאור: מטרת הקורס היא לספק ידע בסיסי על נוירו-פסיכולוגיה כמדע, על האבחוןהניורופסיכולוגי, על המוח מבחינת מבנה ופעילות ועל לקויות המשך…

למידה וזיכרון, עניין לא רק לילדים

מאת: אבי קרני
פורסם ב: 308.4329
תיאור: מטרת הסמינריון היא להציג בפני סטודנטים לתארים מתקדמים תהליכי למידהוזיכרון, תוך דגש על רכישת ושיפור מיומנויות, כתהליך ביו המשך…

סמינר מחקר לדוקטורנטים בלקויות למידה א'

מאת: אבי קרני
פורסם ב: 308.5003
תיאור: הסמינר יתמקד בדיון ביצירת מחקר לדוקטורט, כתיבת ההצעה והתנהלות המחקר.באוםן ספציפי יתנהל דיון בכל אחת מעבודות המחקר של המ המשך…

התפתחות תקינה בחשבון ולקויות בחשבון

מאת: אורלי רובינשטיין
פורסם ב: 308.4323
תיאור: הקורס יעסוק בהיבטים של קוגניציה מספרית הנובעת מהתפתחות טיפוסית (קוגניציה"נורמלית"), בהבטים התפתחותיים של קוגניציה נומרית המשך…

הערכה והתערבות בקשיים בחשבון

מאת: אורלי רובינשטיין
פורסם ב: 308.4192
תיאור: יכולת חשבונית היא בעלת חשיבות רבה ביותר להצלחה בחיים ופגם ביכולת זומהווה מפגע משמעותי מאוד. רכישה של מושג המספר והיכולת המשך…

סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה של הקריאה

מאת: דוד שר
פורסם ב: 308.4155
תיאור: סמינר מחקר זה מתמקד בעיקר בעבודות יחידניות בהן הסטודנטים נדרשים להערכהיסודית, מגובשת וביקורתית של הידע הקיים בסוגייה שבח המשך…

כלים פדגוגיים לקידום מוכנות לקריאה

מאת: שלי שאול
פורסם ב: 308.4320
תיאור: קורס זה ילווה את שני הקורסים התיאורטיים, במסגרת הקורס הסטודנטים ילמדוכיצד להשתמש בכלים הפדגוגיים אשר בוחנים את מוכנות הל המשך…

הערכה והתערבות בגיל הרך בשפה העברית

מאת: שלי שאול
פורסם ב: 308.4314
תיאור: מטרת הקורס הנוכחי הנה להכיר כלים לאיתור ילדים בסיכון ללקות למידה ולהיחשףלתוכניות התערבות לילדים בסיכון בגיל הרך. במסגרת המשך…

כתיבה והבעה בכתב: התפתחות תקינה ולקויה

מאת: ענת פריאור אונגר
פורסם ב: 308.4330
תיאור: הקורס יעסוק בהתפתחות הכתיבה מאספקטים שונים: התהליכים המוטוריים, הלשונייםוהקוגניטיביים העומדים בבסיס היכולת להפיק שפה כתו המשך…

בלשנות עברית התפתחות השפה התקינה והלקויה

מאת: ענת פריאור אונגר
פורסם ב: 308.4315
תיאור: הקורס נועד להקנות לתלמידים ידע בסיסי בבלשנות המודרנית, וללמד את מושגיהיסוד שלה ושל ענפיה העיקריים. במהלך הקורס נעמוד על המשך…

אורתוגרפיה קריאה התפתחות הקריאה ולקויות

מאת: דוד שר
פורסם ב: 308.4311
תיאור: הקורס נותן סקירה של הנושאים המרכזיים במדע הקריאה כולל; תכונות הכלליות שלהשפה הכתובה, הבדלים בין אורתוגרפיות, תהליכי זיהו המשך…

התפתחות תקינה ומוכנות ללמידה בילדות

מאת: שלי שאול
פורסם ב: 308.4313
תיאור: הקורס יעסוק בהתפתחות של המנגנונים הקוגניטיביים המהווים את הבסיס להתפתחותהיכולות האקדמיות בגיל מבוגר יותר כגון פונקציות נ המשך…

העולמות המופלאים של מידול סטטיסטי

מאת: דני בן-צבי
פורסם ב: 317.4086
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור