Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כל מטרות פתוח הקיימות באוניברסיטת חיפה

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 1
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.4
47.7
59.5
62.6
92

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 2
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

31
46.6
59.8
67.8
90.6

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 3
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 4
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 5
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.8
45.5
57.7
75.9
80.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 6
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

32.4
45.9
59.5

92.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 7
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38
51.6
61.6

85.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 8
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

41.2
54.3
64.8
75.7
83.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 9
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.4
48.2
70.8

100

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 10
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.7
49.2
62.1
73.3
92.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 11
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.1
50.5
66.2
85.8
93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 13
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.1
44
58
43.2
92.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 14
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.1
48.3
63.3
83
96.2

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 15
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

34.1
48.4
65.4
82.5
97.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 16
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

39.7
54.6
68.5
84.6
94.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 17
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
53
70.3
83.3
98.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • לאפס הכל

אודיולוגיה גריאטרית

מאת: קרן בנאי
פורסם ב: 292.4590
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי הרווחה והבריאות  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

אודיולוגיה בסיסית

מאת: לימור לביא
פורסם ב: 292.1010
תיאור: מטרת הקורס להקנות ידע תיאורטי מדעי וקליני-מעשי של מקצוע האודיולוגיה;תרגול סימולציה של הטסטים ע"י מחשב. המשך…

סוגיות מרכזיות במבנה הלשוני של הערבית

מאת: יפית מרום
פורסם ב: 292.4410
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי הרווחה והבריאות  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

שיקום שמיעה מתקדם ושתלים במע השמיעה

מאת: טלי גרינשטיין
פורסם ב: 292.4220
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי הרווחה והבריאות  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

אודיולוגיה מינקות לבגרות- סמינריון

מאת: יוסף אטיאס
פורסם ב: 292.4499
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי הרווחה והבריאות  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

תקשורת תומכת וחליפית

מאת: טל לבל
פורסם ב: 292.3012
תיאור: תקשורת תומכת וחליפית (תת"ח) הנה גישה קלינית המיועדת לתמוך ולקדם את התקשורת שלמטבעה רב-אמצעית, מנצלת את מרב יכולות התקשור המשך…

נוירואנטומיה

מאת: חנין קרוואני ח'ורי
פורסם ב: 292.1029
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי הרווחה והבריאות  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

נוירואוטולוגיה -תרגול

מאת: חנין קרוואני ח'ורי
פורסם ב: 292.3018
תיאור: המשך מסמסטר קודם. המשך…

נוירואוטולוגיה

מאת: חנין קרוואני ח'ורי
פורסם ב: 292.3100
תיאור: הכרת האנטומיה והפיזיולוגיה של המערכת האודיוטורית-וסטיבולרית.אבחון ניטור וטיפול של הפרעות נוירו-אוטולוגיות. המשך…

אודיולוגיה פדיאטרית-תרגול

מאת: חנין קרוואני ח'ורי
פורסם ב: 292.3017
תיאור: להאיר על הקשר שבין הפרעות בתקשורת לבין היבטים פסיכולוגיים של האבחון, הטפולרגשיים-התנהגותיים הן של המטופלים והן של הטפול המשך…

אודיולוגיה פדיאטרית

מאת: חנין קרוואני ח'ורי
פורסם ב: 292.2016
תיאור: הכרות עם בדיקות שמיעה התנהגותיות אצל ילדים בגילאים השונים. הבנתתהליכים התפתחותיים והקשר שלהם לבדיקות שמיעה התנהגותיות אצ המשך…

ליקויים ברכישת דיבור ילדים ב

מאת: גיתית יצחקניא
פורסם ב: 292.2044
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי הרווחה והבריאות  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

מבוא לעקרונות העבודה הקלינית

מאת: דבורה קסטל
פורסם ב: 292.1403
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי הרווחה והבריאות  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

אינטגרציה קלינית – שפה דיבור ותקשורת

מאת: דבורה קסטל
פורסם ב: 292.3002
תיאור: המשך מסמסטר קודם. המשך…

קלינאי תקשורת במערך הרפואי והפארא-רפואי

מאת: אושרת סלע וייס
פורסם ב: 292.4120
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי הרווחה והבריאות  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

פיזיולוגיה של הדיבור

מאת: אושרת סלע וייס
פורסם ב: 292.1210
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי הרווחה והבריאות  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

הפרעות קול

מאת: אושרת סלע וייס
פורסם ב: 292.3758
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי הרווחה והבריאות  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

פנאי וזיקנה

מאת: מיכל פאולה איזקסון ברנד
פורסם ב: 287.4417
תיאור: אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני האדם המבוגר הוא כיצד להשתמש בזמן הפנוי הרבהעומד לרשותו באופן שיענה על צרכיו הרגשיים וה המשך…

פסיכולוגיה של הזקנה

מאת: יובל פלגי
פורסם ב: 287.4204
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי הרווחה והבריאות  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

רשת התמיכה הבלתי פורמלית: היבטים קלינים

מאת: טובה באנד- וינטרשטיין
פורסם ב: 287.4307
תיאור: תנותח ברובד הרגשי, הנפשי והפיסי תוך התייחסות למשתנים שונים (מצבו של המטופל,קרבה משפחתית של המטפל, מגדר ועוד) והצגת מאפי המשך…