Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כל מטרות פתוח הקיימות באוניברסיטת חיפה

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 1
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.4
47.7
59.5
62.6
92

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 2
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

31
46.6
59.8
67.8
90.6

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 3
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 4
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 5
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.8
45.5
57.7
75.9
80.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 6
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

32.4
45.9
59.5

92.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 7
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38
51.6
61.6

85.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 8
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

41.2
54.3
64.8
75.7
83.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 9
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.4
48.2
70.8

100

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 10
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.7
49.2
62.1
73.3
92.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 11
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.1
50.5
66.2
85.8
93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 13
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.1
44
58
43.2
92.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 14
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.1
48.3
63.3
83
96.2

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 15
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

34.1
48.4
65.4
82.5
97.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 16
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

39.7
54.6
68.5
84.6
94.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 17
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
53
70.3
83.3
98.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • לאפס הכל

סמינר בנושאים מולקולריים בלמידה וזיכרון

מאת: קובי רוזנבלום
פורסם ב: 222.4120
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

סמינר במחקרים אלקטרופיזיולוגיים

מאת: אבי שלמה וגנר
פורסם ב: 222.4115
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

נוירוביולוגיה התפתחותית

מאת: רפאל למפרכט
פורסם ב: 223.3112
תיאור: וירוביולוגיה התפתחותיתהקורס עוסק במנגנונים התאיים והמולקולרים השולטים בהתפתחות מערכת העצבים.הקורסידון בנושאים כגון היווצ המשך…

נוירופיזיולוגיה של תאים ורשתות עצב

מאת: אדי ברקאי
פורסם ב: 222.4106
תיאור: תנאי הכרחי להעברת ועיבוד מידע במערכת העצבים הוא קידודו לפעילות חשמלית.בחלקו הראשון של הקורס ילמד המנגנון של יצירת פעילות המשך…

נוירוביולוגיה של יצירת זכרונות רגשיים

מאת: רפאל למפרכט
פורסם ב: 222.4024
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

נוירוביולוגיה של הפרעות פסיכיאטריות

מאת: חנוך קפצן
פורסם ב: 222.4027
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

נוירוביולוגיה של הפרעות במוח

מאת: גל ריכטר לוין
פורסם ב: 223.3203
תיאור: הקורס יתמקד בחשיבות גישה אינטרדיציפלינרית להבנת הפרעות מוח וזיקנה. ביןהנושאים: מחלת פרקינסון אפילפסיה סכיזופרניה דיכא המשך…

נוירוביולוגיה של המערכת הוומרונזלית

מאת: אבי שלמה וגנר
פורסם ב: 222.4023
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

נוירואנדוקרינולוגיה

מאת: אבי שלמה וגנר
פורסם ב: 223.3101
תיאור: דגש על הבנת הבסיס ההורמונלי והנוירולוגי של התנהגות. הקורס יתמקד בעיקרביחסי הגומלין בין שתי המערכות העצבית וההורמונלית ב המשך…

מנגנונים עצביים של למידה רגשית

מאת: מונא מארון
פורסם ב: 222.4119
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

מנגנונים מולקולאריים ותאיים של למידה וזי

מאת: קובי רוזנבלום
פורסם ב: 222.4018
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

מבוא לנוירוביולוגיה מערכתית

מאת: אבי קרני
פורסם ב: 223.3002
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

למידה וזיכרון – מודלים פסיכולוגיים

מאת: מונא מארון
פורסם ב: 223.3109
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

חקירה מערכתית ומולק' של הפרעות רגשיות ב'

מאת: גל ריכטר לוין
פורסם ב: 222.4022
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

הבסיס המוחי של זיכרון בבני אדם

מאת: אברהם מנדלסון
פורסם ב: 223.3226
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

ביולוגיה אבולוציונית ומדעי הרפואה

מאת: ירון אריה גרין
פורסם ב: 228.3014
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 14  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

שעונים ביולוגיים

מאת: ערן טאובר
פורסם ב: 223.3123
תיאור: תכני הקורס: השעון הביולוגי בגופנו מייצר מקצבים של 24 שעות שמתבטאיםבתנודות יומיות פיזיולוגיות, ביוכימיות והתנהגותיות. מבח המשך…

חקירה מערכתית ומולקו' של הפרעות רגשיות א

מאת: גל ריכטר לוין
פורסם ב: 222.4021
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

הנוירוביולוגיה של הפרעות במוח

מאת: גל ריכטר לוין
פורסם ב: 222.4203
תיאור: הקורס יתמקד בחשיבות גישה אינטרדיציפלינרית להבנת הפרעות מוח וזיקנה. ביןהנושאים: מחלת פרקינסון אפילפסיה סכיזופרניה דיכא המשך…

ביופיזיקה מתקדמת של תאים בקליפת מוח הריח

מאת: אדי ברקאי
פורסם ב: 222.4019
תיאור:
SDGs : SDG 03 , SDG 15  |  יחידות: מדעי הטבע  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור