Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כל מטרות פתוח הקיימות באוניברסיטת חיפה

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 1
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.4
47.7
59.5
62.6
92

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 2
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

31
46.6
59.8
67.8
90.6

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 3
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 4
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 5
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.8
45.5
57.7
75.9
80.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 6
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

32.4
45.9
59.5

92.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 7
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38
51.6
61.6

85.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 8
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

41.2
54.3
64.8
75.7
83.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 9
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.4
48.2
70.8

100

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 10
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.7
49.2
62.1
73.3
92.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 11
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.1
50.5
66.2
85.8
93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 13
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.1
44
58
43.2
92.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 14
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.1
48.3
63.3
83
96.2

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 15
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

34.1
48.4
65.4
82.5
97.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 16
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

39.7
54.6
68.5
84.6
94.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 17
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
53
70.3
83.3
98.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • לאפס הכל

מיינדפולנס ומדיטציה כגישה וכלי טיפולי

מאת: אביבה ברקוביץ אוחנה
פורסם ב: 318.4411
תיאור: בקורס זה נלמד מהי מדיטציה, מהו תרגול המיינדפולנס וכיצד תרגולים רוחנייםממסורות המזרח ותרגולים של קשב לחוויה הפנימית ברגע המשך…

ייעוץ פרטני – הבטים יישומיים

מאת: ורד בורס- סלע
פורסם ב: 318.4815
תיאור: הקורס מתמקד בהעמקה בטכניקות מתקדמות של הפגישה הפרטנית הייעוצית. בשיעורנעשה שימוש בטכניקות באופן שעשוי לקדם את השיחה היי המשך…

מוטיבציה וויסות לימודי בחיי היום יום ב'

מאת: אדר בן-אליהו
פורסם ב: 318.7028
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

פסיכולוגיה חיובית: יישומים לחינוך וייעוץ

מאת: פנינית רוסו-נצר
פורסם ב: 318.2025
תיאור: פסיכולוגיה חיובית היא תחום מחקרי העוסק בתפקוד אנושי מיטבי, אשר התפתחבמטרה לאזן את העיסוק המסורתי של הפסיכולוגיה במצבי חו המשך…

טיפול באמנות במצבים של לחץ ומשבר

מאת: אורנה מגידס
פורסם ב: 318.4329
תיאור: להתערבויות באמצעות האמנות ישנו ערך רב ותרומה משמעותית במצבים של לחץומשבר. על רקע התקופה שאנו מצויים בה, שפת האמנות מאפשר המשך…

ייעוץ והנחיה להורים

מאת: תמר סימון
פורסם ב: 318.4003
תיאור: הקורס יעסוק ביצירת קשר וניהול דיאלוג ייעוצי עם הורים, במטרה להבין אתהשאלות והאתגרים העומדים בפניהם ובפיתוח אפשרויות לחשי המשך…

התמודדות ילדים ומתבגרים עם התנסויות קשות

מאת: ורד בורס- סלע
פורסם ב: 318.4883
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

ייעוץ פרטני – היבטים תיאורטיים

מאת: ורד בורס- סלע
פורסם ב: 318.4813
תיאור: הקורס מתמקד בהעמקה בטכניקות מתקדמות של הפגישה הפרטנית הייעוצית. בשיעורנעשה שימוש בטכניקות באופן שעשוי לקדם את השיחה היי המשך…

מוטיבציה וויסות לימודי בחיי היום יום א'

מאת: אדר בן-אליהו
פורסם ב: 318.7013
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

נוער בסיכון

מאת: יונתן דוידוב
פורסם ב: 318.7025
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

נוער חרדי בסיכון חלק ב'

מאת: יונתן דוידוב
פורסם ב: 318.4878
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

סדנת CBT

מאת: אפרת אלרן
פורסם ב: 318.4854
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

התנסות מחקרית בהקשרים חינוכיים וקהיל-ב'

מאת: עדי דוכין
פורסם ב: 318.2204
תיאור: קורס זה תיערך הכרות ראשונית עם סוגים ושיטות של מחקר חינוכי והתפתחותי.מטרת הקורס היא להכין את הסטודנטים למטלות שיוטלו עלי המשך…

נוער חרדי בסיכון חלק א'

מאת: יונתן דוידוב
פורסם ב: 318.4877
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

מהתיאוריה אל הפרקטיקה: התערבויות ביבליות

מאת: גלית וינר
פורסם ב: 318.4755
תיאור:
SDGs : SDG 17  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

פרקטיקום ב' – חלק א'

מאת: גלית וינר
פורסם ב: 318.4706
תיאור: הסטודנטים יציגו להדרכה ולמידה משותפת שאלה או נושא מתוך עולם הטיפול אליונחשפו במקום העבודה המעשית. בנוסף יוצגו אסטרטגיות המשך…

הנחיית קבוצות לייעוץ

מאת: תמר אהרונסון
פורסם ב: 318.4214
תיאור: הקורס יעסוק בדינמיקה של קבוצה קטנה, בתפקיד המשתתפים והמנחה, במיומנויותהתערבות בקבוצה, ובכוחות התרפויטיים בקבוצה, תוך התמ המשך…

ביבליותרפיה בעבודה קבוצתית

מאת: רוית ראופמן
פורסם ב: 318.4324
תיאור: ביבליותרפיה היא שיטת טיפול, המציעה להעמיד במרכז השיחה את הטקסט הספרותי.הנחת המוצא היא שלטקסטים ספרותיים יש איכויות מרפאו המשך…

פרקטיקום והדרכה – חלק א'

מאת: רוית ראופמן
פורסם ב: 318.4305
תיאור:
SDGs : SDG 17  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

התנסות מחקרית בהקשרים חינוכיים וקהיל-א'

מאת: עדי דוכין
פורסם ב: 318.2202
תיאור: בקורס זה תיערך הכרות ראשונית עם סוגים ושיטות של מחקר חינוכי והתפתחותי.מטרת הקורס היא להכין את הסטודנטים למטלות שיוטלו על המשך…