Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כל מטרות פתוח הקיימות באוניברסיטת חיפה

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 1
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.4
47.7
59.5
62.6
92

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 2
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

31
46.6
59.8
67.8
90.6

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 3
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 4
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 5
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.8
45.5
57.7
75.9
80.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 6
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

32.4
45.9
59.5

92.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 7
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38
51.6
61.6

85.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 8
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

41.2
54.3
64.8
75.7
83.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 9
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.4
48.2
70.8

100

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 10
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.7
49.2
62.1
73.3
92.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 11
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.1
50.5
66.2
85.8
93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 13
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.1
44
58
43.2
92.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 14
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.1
48.3
63.3
83
96.2

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 15
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

34.1
48.4
65.4
82.5
97.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 16
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

39.7
54.6
68.5
84.6
94.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 17
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
53
70.3
83.3
98.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • לאפס הכל

התנסות מחקרית בהקשרים חינוכיים וקהילתיים

מאת: עדי דוכין
פורסם ב: 318.7014
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

תיאוריות מרכזיות בעבודה טיפולית

מאת: קרן צרפתי
פורסם ב: 318.4035
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

מושגי היסוד שבבסיס פסיכותרפיה בגישה אינט

מאת: קרן צרפתי
פורסם ב: 318.4012
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

התערבות ממוקדת ביחסי הורה-ילד

מאת: ענבל קיונסון בר-און
פורסם ב: 318.4420
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

ייעוץ פרטני למתקדמים

מאת: ענבל קיונסון בר-און
פורסם ב: 318.4242
תיאור: הקורס הנו קורס מתקדם במיומנויות והבנת תהליכים בייעוץ פרטני. הקורס מיועדלהפגיש את הסטודנט עם שיטות התערבות בהיבט הפרטני, המשך…

הנחיית קבוצות הורים- חלק ב'

מאת: תמר סימון
פורסם ב: 318.4419
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

הנחיית קבוצות ילדים ומתבגרים

מאת: תמר סימון
פורסם ב: 318.4325
תיאור: הקורס יעסוק בהקניית ידע ומיומנויות ספציפיות בתחום של הנחיית קבוצותלילדים ולמתבגרים. בקורס נערוך הבחנה בין סוגי הפרעות וב המשך…

מבוא התנסותי לביבליותרפיה חלק ב'

מאת: תמר סימון
פורסם ב: 318.4731
תיאור: מפגש ראשוני עם יסודות הביבליותרפיה שבמרכזו התבוננות אישית וקבוצתיתבתהליכיקריאה וכתיבה. חלקו הראשון של הקורס יתמקד בתהליכ המשך…

התנסות מחקרית בהקשרים חינוכיים חלק ב'

מאת: עדי דוכין
פורסם ב: 318.7019
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

הנחיית קבוצות הורים- חלק א'

מאת: תמר סימון
פורסם ב: 318.4418
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

מבוא התנסותי לביבליותרפיה חלק א'

מאת: תמר סימון
פורסם ב: 318.4700
תיאור: מפגש ראשוני עם יסודות הביבליותרפיה שבמרכזו התבוננות אישית וקבוצתית בתהליכיהקריאה של המשתתפים בטקסטים ספרותיים בעבר ובהוו המשך…

משפחה בסיר לחץ

מאת: רעות ארבל
פורסם ב: 318.4287
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

פסיכופתולוגיה התפתחותית

מאת: רעות ארבל
פורסם ב: 318.3008
תיאור: הקורס יבחן סוגיות פסיכופתולוגיות ספציפיות הקשורות בהתפתחות הילד:הספקטרום האוטיסטי, סכיזופרניה ילדית, הפרעות הפרשה, הפרעו המשך…

פסיכופתולוגיה ופסיכיאטריה

מאת: רעות ארבל
פורסם ב: 318.4729
תיאור: בקורס נכיר הפרעות אישיות ומחלות נפש מתוך הסתכלות בחווית המתמודדיםוהמטפלים, בפנומנולוגיה ובדרכי התערבות דינמיות ואחרות. המשך…

מקומו של הטקסט בחדר הטיפול

מאת: דפנה מילר וסרמן
פורסם ב: 318.4733
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

כתיבה תרפיה – סיפור משפחתי חלק ב'

מאת: נגה בן ששון
פורסם ב: 318.4711
תיאור: בתהליך הטיפולי עובר המטופל מסע אישי פנימי בו עליו להתמודד בין היתר עם עצמו,משפחתו ומשמעות בחירותיו. בקורס זה יתוועדו הסט המשך…

טיפוח סביבה איכפתית ומיטיבה בחינוך

מאת: אביבה ברקוביץ אוחנה
פורסם ב: 318.3702
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

הבסיס הביולוגי של התפתחות האדם

מאת: אביבה ברקוביץ אוחנה
פורסם ב: 318.4506
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

סדנת הרוח בטיפול

מאת: פנינית רוסו-נצר
פורסם ב: 318.4022
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

כתיבה תרפיה – סיפור משפחתי-חלק א'

מאת: נגה בן ששון
פורסם ב: 318.4708
תיאור: הטיפול הביבליותרפי משלב בתוכו תהליכי קריאה וכתיבה בטקסט ספרותי. הטקסטהנכתב או הנקרא הוא "מרחב הביניים" בתוכו מתרחש השיח המשך…