Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כל מטרות פתוח הקיימות באוניברסיטת חיפה

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 1
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.4
47.7
59.5
62.6
92

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 2
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

31
46.6
59.8
67.8
90.6

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 3
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 4
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 5
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.8
45.5
57.7
75.9
80.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 6
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

32.4
45.9
59.5

92.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 7
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38
51.6
61.6

85.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 8
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

41.2
54.3
64.8
75.7
83.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 9
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.4
48.2
70.8

100

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 10
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.7
49.2
62.1
73.3
92.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 11
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.1
50.5
66.2
85.8
93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 13
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.1
44
58
43.2
92.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 14
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.1
48.3
63.3
83
96.2

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 15
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

34.1
48.4
65.4
82.5
97.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 16
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

39.7
54.6
68.5
84.6
94.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 17
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
53
70.3
83.3
98.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • לאפס הכל

תאוריות אישיות

מאת: נגה כהן
פורסם ב: 319.2557
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

התמודדות המשפחה עם שילוב הילד בחינוך המי

מאת: נגה כהן
פורסם ב: 319.2555
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

הפרעות רגשיות ובעיות התנהגות בבית הספר

מאת: נגה כהן
פורסם ב: 319.2500
תיאור: בקורס זה הסטודנטים יכירו את המאפיינים וההפרעות השונות של תלמידים עםהפרעות התנהגותיות-רגשיות וידונו בסוגיות שונות העולות המשך…

קשב למידה ותנועות עיניים באוכלוסיות רגיל

מאת: עמית ישר
פורסם ב: 319.4580
תיאור: מטרת הקורס להעניק ידע בסיסי ואינטגרטיבי בתחום מחוננות. הנושאים שיכללובקורס הם: יכולת כללית ויכולת ספציפית, מחוננות, מחונ המשך…

תפיסה חושית וקוגניציה באוכלוסיות מיוח-א'

מאת: עמית ישר
פורסם ב: 319.2850
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

תכנון לימודים בחינוך מיוחד

מאת: בתאל חזן לירן
פורסם ב: 319.2562
תיאור: הקורס מקנה לסטודנטים הכרות עם עקרונות ומושגי יסוד בתכנון לימודים, הבנתשיקולי הדעת הייחודיים לתכנון לימודים לתלמידים בעלי המשך…

קשיים נפשיים אצל ילדים בראיה פסיכו-דינאמ

מאת: ג'וי בנטוב
פורסם ב: 319.4400
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

התנהגויות אלימות ומסכנות עצמי

מאת: ג'וי בנטוב
פורסם ב: 319.3200
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

מחקר באוכלוסיות מיוחדות

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.3388
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

למידה והפרעות נוירו-התפתחותיות

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.3100
תיאור:
SDGs : SDG 04  |  יחידות: חינוך  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

מבוא לשפה ותקשורת

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.2175
תיאור: מטרת הקורס היא להעניק ידע אודות התהליכים הפסיכולוגים המעורבים ברכישהובשימוש של שפה. בקורס נלמד על התהליכים הקוגניטיביים המשך…

אסטרטגיות למידה בקריאה ובכתיבה

מאת: בתאל חזן לירן
פורסם ב: 319.2505
תיאור: הקורס יעניק לסטודנטים הכרות עם תחום אסטרטגיות הלמידה בתחומי הקריאהוהכתיבה. הקורס יתמקד בהבהרת משמעותם של מושגים מרכזיים המשך…

מבוא למוגבלות שמיעה

מאת: שירי שהם
פורסם ב: 319.1608
תיאור: מטרת הקורס להקנות לסטודנטים את התשתית לקורסים בנושא חינוך תלמידים חירשיםוכבדי שמיעה, בכלל זאת היכרות עם האוכלוסייה, מערכ המשך…

בעיות נפשיות ורגשיות בילדות

מאת: ג'וי בנטוב
פורסם ב: 319.4530
תיאור: בקורס נלמד לזהות ולאפיין בעיות נפשיות ורגשיות שכיחות שיכולות להופיעבגילאי הילדות. נדון בתיאוריות המסבירות את התפתחותן של המשך…

ילדים עם צרכים מיוחדים הגדרה ואבחון

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.2155
תיאור: הקורס יסקור שיטות ופרקטיקות שונות הנהוגות באבחון והגדרה של ילדים עםצרכים מיוחדים. ראשית נכיר את אוכלוסיות החינוך המיוחד המשך…

פרקטיקום באוטיזם ב

מאת: אירית בנין
פורסם ב: 319.4516
תיאור: תוכנית התנסות בשדה שמטרתה להעשיר ולהעמיק את הידע ואת ההבנה של מהותהאוטיזם. יום עבודה בשבוע (4 שעות) שיכלול עריכת תצפיות, המשך…

הכרת מסגרות החינוך המיוחד

מאת: אורלי ארז
פורסם ב: 319.2510
תיאור: המטרה העיקרית של קורס זה היא לאפשר לסטודנטים להכיר ולבחון את מגווןמסגרות ותכניות החינוך המיוחד, באמצעות בדיקת האפקטיביות המשך…

לקויות שמיעה-תיאוריה ומעש-התנסות בכתה

מאת: אורלי ארז
פורסם ב: 319.2413
תיאור: מטרת הקורס הנה הכרת גישות התקשורת השונות עם לקויי שמיעה והבנת ההשלכה שלגישות אלו על שיטות הוראה ותכניות לימודים מותאמות. המשך…

אבחון, הערכה וסוגיות מתקדמות באוכלוסיות

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.4560
תיאור: הקורס הינו קורס מתקדם הנועד לספק חשיפה לכלי אבחון פסיכולוגים בהם נעשהשימוש בשדה החינוכי לצורך אבחון והערכה של אוכלוסיות המשך…

מבוא ללמידה וזיכרון: ממוח להתנהגות

מאת: יפית גבאי
פורסם ב: 319.1406
תיאור: מטרת הקורס היא להקנות ידע בסיסי לסטודנטים בתחום הלמידה והזיכרון. במהלךהקורס נלמד על הבסיס המוחי של למידה וזיכרון וסטודנט המשך…