Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כל מטרות פתוח הקיימות באוניברסיטת חיפה

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 1
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.4
47.7
59.5
62.6
92

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 2
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

31
46.6
59.8
67.8
90.6

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 3
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 4
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 5
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.8
45.5
57.7
75.9
80.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 6
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

32.4
45.9
59.5

92.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 7
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38
51.6
61.6

85.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 8
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

41.2
54.3
64.8
75.7
83.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 9
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.4
48.2
70.8

100

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 10
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.7
49.2
62.1
73.3
92.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 11
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.1
50.5
66.2
85.8
93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 13
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.1
44
58
43.2
92.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 14
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.1
48.3
63.3
83
96.2

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 15
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

34.1
48.4
65.4
82.5
97.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 16
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

39.7
54.6
68.5
84.6
94.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 17
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
53
70.3
83.3
98.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • לאפס הכל

מושגי יסוד בטיפול באמנות סדנה ב

מאת: רננה ירושלמי
פורסם ב: 300.4585
תיאור: מטרת הסדנת לאפשר לסטודנטים התנסות חוויתית בתהליכי יצירה אישית וקבוצתית,כמעודדים תהליכי מודעות עצמית ושינוי וכן הבנה כיצד המשך…

סדנא במושגי יסוד בטיפול באמצעות אמנות ב

מאת: תמי גברון
פורסם ב: 300.4415
תיאור: מטרת סדנת הטיפול באמצעות אמנות פלסטית לאפשר לסטודנטים התנסות חוויתיתבתהליכי יצירה אישית וקבוצתית, כמעודדים תהליכי מודעות המשך…

הדרכה ב

מאת: שרית יניב
פורסם ב: 300.4501
תיאור: הדרכה קבוצתית מבוססת אמנות (art-based, בהתאם למגמה) ניתנת בשנה"להראשונה, בקבוצות קטנות ובהיקף של שעתיים בשבוע. ההדרכה הק המשך…

הדרכה ד

מאת: שרי גבע עובדיה
פורסם ב: 300.4520
תיאור: מטרות ההדרכה: ליווי התהליכים הטיפוליים בהם מתנסים הסטודנטים במסגרתהפרקטיקום, תוך התמקדות בחווייה של המודרךמטפל, הכרת עו המשך…

מושגי יסוד בפסיכותרפיה

מאת: שי לוינגר
פורסם ב: 300.4250
תיאור: הקורס מציג מושגים מרכזיים הרלוונטיים לעיסוק בפסיכותרפיה. נלמד על מסגרתהטיפול, על מטרות הטיפול, על הברית הטיפולית ועל תפק המשך…

מושגי יסוד בדרמה תרפיה ב'

מאת: רינת פניגר שאל
פורסם ב: 300.4206
תיאור: מטרת הקורס לתת מסגרת תאורתית להבנה וניתוח של עקרונות בדרמה תרפיה.נסקור תהליכים מרכזיים בדרמה תרפיה וכן מודלים שונים לעבו המשך…

הורים ילדים וטיפול בדרמה

מאת: רינת פניגר שאל
פורסם ב: 300.4649
תיאור: מטרת הסמינר הינה להעמיק בתיאוריית התקשרות בילדות ובבגרות והתרגום שלהלפרקטיקה בדרמה תרפיה. במהלך הסמינר נסקור רעיונות מרכ המשך…

טיפול בנפגעים מינית באמצעות אומנויות

מאת: רחל לב-ויזל
פורסם ב: 300.4308
תיאור: מטרות הקורס הן: הרחבת ידע בתחום הפגיעות המיניות והטראומה, הקנייתמיומנויות באבחון, טיפול בנפגעי פגיעה מינית באמצעות אמנוי המשך…

פסיכותרפיה מתקדמים

מאת: ערן לייטנר
פורסם ב: 300.4548
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי הרווחה והבריאות  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

תהליך קבוצתי דרמה/פסיכודרמה ב

מאת: רותי שמש
פורסם ב: 300.4263
תיאור: הרחבת ידע והעמקה בטכניקות טיפול דרמה תרפוטיות תוך קישור תיאורטי והתנסותחוויתית. דרישות הקורס – חובת נוכחות סדירה והשתתפו המשך…

כישורי הנחייה בפסיכודרמה ב

מאת: רותי שמש
פורסם ב: 300.4279
תיאור: הקורס יעסוק בתפקידים השונים של הפסיכודרמטיסט: מנחה קבוצה, אנליסט, תרפיסטובמאי. הקורס ישלב בין התנסות בהנחיית עמיתים תוך המשך…

פסיכותרפיה דינאמית

מאת: רוית ראופמן
פורסם ב: 300.4108
תיאור: קורס זה מהווה מבוא בסיסי לפסיכותרפיה דינאמי, במסגרתו ייחשף הסטודנטלזרמים, גישות ומושגי יסוד מרכזיים בתחום. באופן ספציפי, המשך…

המשפחה במעגל החיים בטיפול בתנועה

מאת: עינת בילא שופר אנגלהרד
פורסם ב: 300.4805
תיאור: קורס זה יתמקד במאפיינים הייחודים לטיפול בתנועה ומחול עם משפחות ובזקנה.נסקור מושגים תיאורטיים מרכזיים בטיפול המשפחתי ונתמ המשך…

היבטים התפתחותיים בטפול בתנועה עם ילדים

מאת: עינת בילא שופר אנגלהרד
פורסם ב: 300.4114
תיאור: קורס זה יתמקד במאפיינים הייחודים לטיפול בתנועה ומחול בילדים ומשפחותיהם.נסקור מושגים תיאורטיים מרכזיים בקשר הטיפולי ונתמק המשך…

הדרכה קבוצתית ד

מאת: נתן פיטר סגן כהן
פורסם ב: 300.4573
תיאור: הדרכה קבוצתית מבוססת אמנות (art-based,) ניתנת בשנה הראשונה,בקבוצות קטנות ובהיקף של שעתיים בשבוע. ההדרכה הקבוצתית מתמקדת המשך…

פסיכולוגית העצמי ב

מאת: לימור גולדנר
פורסם ב: 300.4608
תיאור: הקורס יספק היכרות עם המושגים המרכזיים של פסיכולוגיית העצמי ונגזרותיהםהטיפוליות (מושג העצמי, חוויות זולת עצמי והפנמה מתמי המשך…

מוסיקה ומילים בטיפול במוסיקה

מאת: כוכבית אלפנט
פורסם ב: 300.4922
תיאור: סמינר זה יעסוק בסוגיות שונות הקשורות לטיפול במוסיקה תוך שלוב של הבנהתיאורטית עם תיאורי מקרה המתוארים בספרות המקצועית. כמ המשך…

טיפול במוסיקה ובריאות לאורך החיים ב

מאת: כוכבית אלפנט
פורסם ב: 300.4178
תיאור: לאחר שבקורס מושגי יסוד הסטודנטים למדו על טיפול במוסיקה עם ילדים, קורס זהיעסוק בטיפול במוסיקה מגיל ההתבגרות ועד לזקנה. הק המשך…

היבטים קליניים מתקדמים בטיפול באמנות

מאת: נוגה אריאל גלור
פורסם ב: 300.4632
תיאור: מטרתו של קורס זה הינה העמקת הידע הקליני (תיאורטי ומעשי) עבור מטפליםבאומנות. הקורס יתייחס למרכיבים בטיפול, ביחסי מטפל מטו המשך…

היבטים קליניים בכלים מוסיקליים ב

מאת: כוכבית אלפנט
פורסם ב: 300.4177
תיאור: מטרת הקורס להעמיק את המיומנויות המוסיקליות של הסטודנט ולהרחיבן, וכןלהכיר ולפתח זהות מוסיקלית תוך שימוש בכלי הנגינה האיש המשך…