Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כל מטרות פתוח הקיימות באוניברסיטת חיפה

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 1
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.4
47.7
59.5
62.6
92

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 2
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

31
46.6
59.8
67.8
90.6

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 3
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 4
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 5
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.8
45.5
57.7
75.9
80.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 6
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

32.4
45.9
59.5

92.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 7
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38
51.6
61.6

85.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 8
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

41.2
54.3
64.8
75.7
83.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 9
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.4
48.2
70.8

100

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 10
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.7
49.2
62.1
73.3
92.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 11
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.1
50.5
66.2
85.8
93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 13
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.1
44
58
43.2
92.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 14
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.1
48.3
63.3
83
96.2

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 15
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

34.1
48.4
65.4
82.5
97.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 16
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

39.7
54.6
68.5
84.6
94.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 17
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
53
70.3
83.3
98.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • לאפס הכל

הקשר המיוחד: מותו של מיתוס? א'

מאת: מתיו סילבר
פורסם ב: 115.4945
תיאור: הקשר המיוחד: מותו של מיתוס?בתקופה זו, עתידו של מערכת היחסים בין מדינת ישראל וארה"ב, שנקראת, ספקבתעמולה, ספק בהערכה מעשית המשך…

הקומדיות של שייקספיר

מאת: דורון פרנס
פורסם ב: 118.2548
תיאור:
SDGs : SDG 11  |  יחידות: מדעי הרוח  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

הקול האנושי

מאת: ורד לב כנען
פורסם ב: 122.2494
תיאור: מהעת העתיקה לעולם הפוסט מודרני הקול מגלם את כוונות הדובר והזהות כשם שהואמהדהד מחשבות של הלא נודע ותשוקות. בעשורים האחרונ המשך…

הפרשנות העתיקה למקרא חלק א

מאת: איתמר כסלו
פורסם ב: 101.1026
תיאור: הקורס יעסוק בפרשנות העתיקה למקרא מראשיתה ןעד ימי הביניים. בקורס נכיר אתהפרשנות הפנים מקראית, נעסוק בפרשנות המגוונת מתקופ המשך…

הפרוזה הישראלית: פואטיקה של התנגדות

מאת: איל אהרן בסן
פורסם ב: 122.2541
תיאור: קורס זה יבקש למפות רגעים של התנגדות בפרוזה הישראלית משנות השישים ועדלימינו. אל מול הדרישה ההיסטורית לכתיבה לאומית וקולקט המשך…

הפספס האנושי: הארכ' של תרבויות העולם

מאת: רון שימלמיץ
פורסם ב: 119.3153
תיאור: סילבוס: מבט על חברות עבר מאזורים שונים בעולם, מעלה לפנינו מגוון שאלות עלהשונות בתרבות האדם. במסגרת השיעור נבחן ונדון יחד המשך…

העצמי כסיפור" – כלים נרטיביים ויצירתיים

מאת: אלון רז
פורסם ב: 211.1103
תיאור: המוקד המרכזי של קורס זה הוא הגישה הנרטיבית בפסיכולוגיה אשר מתבוננתבחווית העצמי שלנו כסיפור ומבעד למטפורה של סיפור, ומזמי המשך…

הספרות והחיים: סיפורים על כתיבה בפרוזה

מאת: איל אהרן בסן
פורסם ב: 122.2493
תיאור: במרכז קורס זה תעמוד כתיבה ספרותית על כתיבה. נקרא טקסטים סיפוריים עלאנשים כותבים או השואפים לכתוב; על קוראות ועל סופרות – המשך…

הסיפור הקצר הרוסי של המאה ה-19

מאת: ולדימיר פפרני
פורסם ב: 122.2754
תיאור: הקורס יעסוק בלימוד של אחד הז'אנרים הבולטים בספרות הרוסית של המאה ה-19הוא הסיפור הקצר. הקורס מתבסס על קריאה בטקסטיםם נבחר המשך…

המיתוס והספרות

מאת: ולדימיר פפרני
פורסם ב: 122.4820
תיאור: סילבוס:הסמינריון יעסוק בלימוד ובמחקר הקיימים בין המיתולוגיה לבין הספרות לעורךההיסטוריה של התרבות. נתמקד בתפיסות פילוסופי המשך…

המיתולוגיה היוונית והרומית

מאת: ורד לב כנען
פורסם ב: 122.1436
תיאור: מטרת השיעור להכיר את העולם של המיתוסים של היוונים והרומאים תוך דגשעל השאלות הבאות: מהו מיתוס? מה היחס בין המיתוס לטקסט ה המשך…

המילניום האמצעי: מבוא לתולדות אירופה 150

מאת: יוסי ציגלר
פורסם ב: 108.1931
תיאור: הקורס הינו מבוא לימי הביניים האירופאיים בהקשרם הגלובאלי. הוא נועד להפגישאת התלמידים עם סיפור כרונולוגי של האירועים והתהל המשך…

המחשבה החברתית בעולם היהודי והמודרני ב'

מאת: יפתח גולדמן
פורסם ב: 104.2766
תיאור: קורס זה יתמקד בהגותם של שניים מענקי המחשבה של העידן המודרני: קרל מרקסומרטין בובר. שניהם נולדו כיהודים (ומרטין בובר אף נש המשך…

המחשבה החברתית בעולם היהודי והמודרני א'

מאת: יפתח גולדמן
פורסם ב: 104.2765
תיאור: בקורס זה יילמדו סוגיות יסוד מתחום המחשבה המדינית והפילוסופיה הפוליטית,החל מן היסודות שהונחו בעת העתיקה ועבור אל הפיתוחים המשך…

הלב הפראי של קלאריס ליספקטור

מאת: עינת דוידי
פורסם ב: 122.4822
תיאור: מאז שהפמיניסטית הצרפתית הלן סיקסו אפיינה את כתיבתה של קלריס ליספקטורכפרדיגמה של "כתיבה נשית" זכו כתביה גם לפרשנויות שונו המשך…

הכמיהה לאלוהים: התפתחות היסטורית של מו

מאת: נירה פנסר
פורסם ב: 108.2883
תיאור: קורס זה בודק את מוסד הנזורה המדיאבלי בקונטקסט דתי והיסטורי, החל מראשיתובעת העתיקה המאוחרת ועד לשיאו בסוף ימי הביניים. הנ המשך…

היסטוריות אלטרנטיביות

מאת: קרן עמרי
פורסם ב: 211.1121
תיאור: קורס זה יתמקד בתת-סוגה של היסטוריה אלטרנטיבית כדי לבחון כיצד סקולציההיסטורית מלמדת אותנו על תקופתנו. תוך קריאה קפדנית של המשך…

היסטוריה, חברה ומגדר בתפוצה היהודית ספרד

מאת: גילה הדר
פורסם ב: 104.5538
תיאור: בקורס נעסוק בהיסטוריה חברתית, כלכלית תרבותית של היהודים הספרדים סביב אגןהים התיכון, מערב אירופה והאמריקות בדגש על מקומן המשך…

היסטוריה סביבתית של הים התיכון

מאת: דוד פריזם
פורסם ב: 120.2109
תיאור:
SDGs : SDG 11  |  יחידות: מדעי הרוח  | מועד: 2021/2022 סמסטר ראשון |  קישור

היסטוריה גדולה: היסטוריה, פרה-היסטוריה

מאת: שמיר יגר
פורסם ב: 123.1122
תיאור: הקורס יחולק לשלוש חטיבות תוכן מרכזיות: החטיבה הראשונה הינה היסטוריוגרפיתותתמקד בסקירה שיטתית של התפתחות תחום ה"היסטוריה המשך…