Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כל מטרות פתוח הקיימות באוניברסיטת חיפה

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 1
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.4
47.7
59.5
62.6
92

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 2
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

31
46.6
59.8
67.8
90.6

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 3
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 4
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 5
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.8
45.5
57.7
75.9
80.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 6
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

32.4
45.9
59.5

92.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 7
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38
51.6
61.6

85.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 8
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

41.2
54.3
64.8
75.7
83.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 9
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.4
48.2
70.8

100

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 10
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.7
49.2
62.1
73.3
92.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 11
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.1
50.5
66.2
85.8
93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 13
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.1
44
58
43.2
92.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 14
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.1
48.3
63.3
83
96.2

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 15
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

34.1
48.4
65.4
82.5
97.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 16
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

39.7
54.6
68.5
84.6
94.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 17
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
53
70.3
83.3
98.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • לאפס הכל

אמנות הפסיפס בארץ ישראל (ג ב"א ומ"א)

מאת: עדי ארליך
פורסם ב: 119.3507
תיאור: בקורס נלמד על פסיפסי ארץ ישראל בתקופות ההלניסטית, הרומית והביזנטית, בבתי מגורים המשך…

אלימות וספרות ברומן הלטינו אמריקאי בן זמ

מאת: עינת דוידי
פורסם ב: 122.4824
תיאור: הרומנים של רוברטו בולניו מתאפיינים הן ברובד מטא-ספרותי בולט (רומנים עלספרות, ספרים, זרמים ספרותיים, מבקרי ספרות, חוקרי ס המשך…

אירופה מרנסאנס להשכלה

מאת: צור שלו
פורסם ב: 100.1128
תיאור: אירופה בין המאות הט"ו והי"ח ידעה אחדות מן התמורות המרכזיות שעיצבו אתהעולם המודרני: צמיחת המדינה הריכוזית, התפתחות הקפיטל המשך…

איראן מאז המהפכה האסלאמית

מאת: סולי שאהוור
פורסם ב: 212.7570
תיאור:
SDGs : SDG 11  |  יחידות: מדעי הרוח  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

אימא פולניה, אימא יהודיה, אם עבריה

מאת: מרקוס זילבר
פורסם ב: 104.4170
תיאור: הסמינר ינתח את תהליכי ההעברה התרבותית בין הלאומיות הפולנית לבין הציונות.הוא יעקוב אחר האימוץ של מוטיבים מהמסורת היהודית המשך…

אמנות ארכיטיפית

מאת: אסף משולם
פורסם ב: 113.3433
תיאור:
SDGs : SDG 11  |  יחידות: מדעי הרוח  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

איכרים ובנקאים

מאת: שחר רהב
פורסם ב: 125.3323
תיאור:
SDGs : SDG 11  |  יחידות: מדעי הרוח  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

אותנטיקציה, ייחוס וקיטלוג יצירות אמנות

מאת: יוחאי רוזן
פורסם ב: 111.4103
תיאור:
SDGs : SDG 11  |  יחידות: מדעי הרוח  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

אוריינות אקדמית, ביה"ס לאמנויות (מתוקשב)

מאת: טליה קטרין הופמן
פורסם ב: 118.1998
תיאור: קורס מתוקשב לכלל בית הספר לאמנויות, אשר פורש בפני הסטודנטים את מבנה עולםהמחקר והידע בתחום הלימודים האקדמיים של האמנויות. המשך…

אומנות הסיפור מתקופת הפולקלור ועד ימינו

מאת: ולדימיר פפרני
פורסם ב: 122.2496
תיאור: הקורס יעסוק בפואטיקה של הטקסט הסיפורי. הדיסציפלינה המטפלת בתורה וניתוח של טקסטי המשך…

אהבות מקומיות: שירי אהבה ישראליים

מאת: רפאל וייכרט
פורסם ב: 122.2542
תיאור: אבידן, דוד. שירי אהבה ומין. תל אביב: הקיבוץ המאוחד, 1987גורי, חיים. 85 שירי אהבות. תל אביב: הקיבוץ המאוחד, 2008דור, משה. המשך…

The holocaust in the Soviet Union

מאת: אליאנה אדלר אליאנה אדלר
פורסם ב: 127.8077
תיאור:
SDGs : SDG 11  |  יחידות: מדעי הרוח  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

The Crusader World

מאת: יהודית ברונשטיין
פורסם ב: 123.2053
תיאור:
SDGs : SDG 11  |  יחידות: מדעי הרוח  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

The Holocaust in Hungarian National Memo

מאת: באלז' ברקוביץ'
פורסם ב: 116.5613
תיאור:
SDGs : SDG 11  |  יחידות: מדעי הרוח  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

The Crusade Movement and The Crusader St

מאת: יהודית ברונשטיין
פורסם ב: 212.7579
תיאור:
SDGs : SDG 11  |  יחידות: מדעי הרוח  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

The art of academic writing

מאת: שמואל לדרמן
פורסם ב: 127.8081
תיאור:
SDGs : SDG 11  |  יחידות: מדעי הרוח  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

THE 1960S IN EUROPE: A WATERSHED DECADE

מאת: אליסה סלואן בלוטי
פורסם ב: 108.2885
תיאור: הקורס ינתן בשפה האנגליתשנות ה-60 באירופה: עשור מהפכניThe 1960s was a watershed decade in Europe. This class examines the המשך…

QUANTITATIVE METHODS FOR ARCHAEOLOGISTS

מאת: נמרוד מרום
פורסם ב: 119.4260
תיאור: חובה לתלמידי מסלול אהקורס באנגלית המשך…

Prehistoric Mt. Carmel campus

מאת: ראובן ישורון
פורסם ב: 119.4812
תיאור: Mount Carmel has been a hotspot of prehistoric research for almost acentury. The campus will actively involve the studen המשך…

POPULAR CULTURE THROUGH SIGHT AND SOUND

מאת: אליסה סלואן בלוטי
פורסם ב: 108.4698
תיאור: הקורס ינתן בשפה האנגליתIn this course we examine the development of postwar European popularculture through sight and so המשך…