Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כל מטרות פתוח הקיימות באוניברסיטת חיפה

דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 1
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.4
47.7
59.5
62.6
92

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 2
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

31
46.6
59.8
67.8
90.6

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 3
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.2
54.2
67.9
83.7
94

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 4
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
48.9
61.6
79.6
92.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 5
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.8
45.5
57.7
75.9
80.3

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 6
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

32.4
45.9
59.5

92.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 7
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38
51.6
61.6

85.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 8
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

41.2
54.3
64.8
75.7
83.7

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 9
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.4
48.2
70.8

100

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 10
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

35.7
49.2
62.1
73.3
92.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 11
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.1
50.5
66.2
85.8
93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 12
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

38.1
55.7
69.3

93.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 13
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

30.1
44
58
43.2
92.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 14
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

33.1
48.3
63.3
83
96.2

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 15
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

34.1
48.4
65.4
82.5
97.4

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 16
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

39.7
54.6
68.5
84.6
94.1

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
דירוג ההשפעה של האוניברסיטה עבור SDG 17
U של חיפה 0/100 

25% מהאוניברסיטאות =
50% מהאוניברסיטאות =
75% מהאוניברסיטאות =
U של חיפה =
אוניברסיטה דירוג עליון =

36.7
53
70.3
83.3
98.8

עיקרי הדברים

Research
Research
Learning
Learning and Students
Public Engagements
Public Engagements
Operation
Operation
  • לאפס הכל

יסודות של תכנות מדעי במאטלב

מאת: בוריס בולטיאנסקי
פורסם ב: 202.4815
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי החברה  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

יסודות פיזיולוגיים של התנהגות-חלק ב

מאת: עדי מרינברג
פורסם ב: 202.1028
תיאור: ראה סילבוס בקורס 1026 בסמסטר א'.קורס זה הינו המשך לקורס 1026 מסמסטר א' ומותנה ברישום אליו. המשך…

יסודות העבודה הקלינית – חלק ב

מאת: אפרת קרפ
פורסם ב: 202.4201
תיאור: ראה סילבוס בקורס 4200 בסמסטר א'.קורס זה הינו המשך לקורס 4200 מסמסטר א' ומותנה ברישום אליו. המשך…

ייצוגים ועיבודים מנטליים

מאת: מוריס גולדשמיד
פורסם ב: 202.4029
תיאור: ייצוגים מנטליים (mental representations) ועיבודים מנטליים (mentalprocesses) הינם מושגים בסיסיים ביותר בפסיכולוגיה הקוגני המשך…

טיפול משפחתי

מאת: זהר אביתר דוור
פורסם ב: 202.4672
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי החברה  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

טיפול דיאלקטי-התנהגותי

מאת: נועם ויינבך
פורסם ב: 202.3166
תיאור: הקורס יעסוק בהיכרות עם טיפול דיאלקטי-התנהגותי אשר משלב מיינדפולנסועקרונות מהזן הבודהיסטי יחד עם כלים התנהגותיים לצורך טי המשך…

חקר סטרס ופסיכופתולוגיה בבני אדם- מתקדם

מאת: רואי אדמון
פורסם ב: 202.3868
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי החברה  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

חקר סטרס ופסיכופתולוגיה בבני אדם- ב'

מאת: רואי אדמון
פורסם ב: 202.3866
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי החברה  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

חלון לפסיכולוגיה קבוצה א'

מאת: אליס חנא
פורסם ב: 202.1701
תיאור: הקורס יעסוק בנושאי ליבה של קורסים משנה א בפסיכולוגיה. בקורס נלמד עלחשיבה ביקורתית, חשיבותה בעיסוק בפסיכולוגיה, וכיצד מי המשך…

חרדה חברתית: תיאוריה ומחקר עדכני

מאת: עידן משה אדרקה
פורסם ב: 202.3822
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי החברה  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

חלון לפסיכולוגיה קבוצה ב'

מאת: אליס חנא
פורסם ב: 202.1703
תיאור: הקורס יעסוק בנושאי ליבה של קורסים משנה א בפסיכולוגיה. בקורס נלמד עלחשיבה ביקורתית, חשיבותה בעיסוק בפסיכולוגיה, וכיצד מי המשך…

טיפול דינמי קצר מועד

מאת: סיגל זלכה מנו
פורסם ב: 202.4256
תיאור: ראה סילבוס בקורס 4255 בסמסטר א'.קורס זה הינו המשך לקורס 4255 מסמסטר א' ומותנה ברישום אליו. המשך…

זיהוי ומניעה מוקדמים למתקדמים ב'

מאת: דני קורן
פורסם ב: 202.3852
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי החברה  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

חיזוקים, תגמולים ומה שביניהם

מאת: ברוך עיטם
פורסם ב: 202.3196
תיאור: בחלק זה של הסמינר (מותנה בהשתתפות בחלק א') יבצעו התלמידים את הצעות המחקרשתוכננו על ידם בחלק הקודם במסגרת המעבדה למוטיבצי המשך…

זיהוי ומניעה מוקדמים בקרב מתבגרים

מאת: דני קורן
פורסם ב: 202.3816
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי החברה  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

זיהוי והתערבות מוקדמים מתבגרים וצעירים

מאת: דני קורן
פורסם ב: 202.3046
תיאור: ראה סילבוס בקורס 3045 בסמסטר א'.קורס זה הינו המשך לקורס 3045 מסמסטר א' ומותנה ברישום אליו. המשך…

וירופסיכולוגיה של שפה: המיספרות, קריאה ו

מאת: זהר אביתר דוור
פורסם ב: 202.3846
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי החברה  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

התפתחות שפה בגיל הרך

מאת: נעמי שפירא הברון
פורסם ב: 202.4753
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי החברה  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

התפתחות מדיאדה לטריאדה

מאת: אתיה חיות
פורסם ב: 202.5258
תיאור:
SDGs : SDG 03  |  יחידות: מדעי החברה  | מועד: 2021/2022 סמסטר שני |  קישור

התאוריות הפסיכואנליטיות – מחשיבה ותאוריה

מאת: רוני יושע
פורסם ב: 202.5247
תיאור: בקורס נלמד על תהליכים מנטליים המתרחשים בילדות, המסבירים התפתחות תקינה ופתולוגיתמפרספקטיבה פסיכואלניטית.נתייחס לנושאים כג המשך…